Sieraden voor een goed doel!

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
sassenach
Bead Anonymous
Berichten:5
Lid geworden op:za 06 okt 2007 18:21
Sieraden voor een goed doel!

Bericht door sassenach » zo 13 jan 2008 12:05

Op zoek naar een sieraad en gelijk een goed doel ondersteunen? Bezoek onze website http://www.stitchingforwomen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Al de sieraden en artikelen worden door ons ontworpen en met de hand gemaakt en bestaan in hoofdzaak uit Swarovski's en sterling zilver.
Van de verkoopopbrengst schenken wij 40% aan het wetenschappelijk onderzoek naar de oorzaak van eierstokkanker. Jaarlijks krijgen 1.100 vrouwen in Nederland eierstokkanker, per jaar overlijden er 900. Maak met ons de "teal ribbon" net zo bekend als de "pink ribbon".

Gebruikersavatar
Sanne
Bead Dreamer
Berichten:686
Lid geworden op:zo 08 okt 2006 21:43
Locatie:Utrecht
Contacteer:

Bericht door Sanne » zo 13 jan 2008 12:47

hmmm ik weet het niet hoor, ik vind de site nogal knullig in elkaar gezet.

En om nou als 1e beleidspunt de naamsbekendheid te hebben, dan zeg je dus meteen in je eerste zin dat je niet bekend bent...

Hoe kunt u helpen?
Het maken van een wenskaart
Het maken van wenskaarten.
Op dit ogenblik hebben wij voldoende wenskaarten om onze doelgroep mee te voorzien.
Je roept dus wel diverse mensen op, maar door deze regel onderaan je pagina schrijf je er weer mensen weg die misschien graag willen helpen
????????????
X Sanne
:flirt:

Gebruikersavatar
dutch_dayz
Bead Producer
Berichten:1092
Lid geworden op:zo 11 jan 2004 14:23

Bericht door dutch_dayz » zo 13 jan 2008 13:37

Alle lof voor goede doelen en dergelijke initiatieven, maar ik denk niet dat dit de juiste plek is om sieraden te verkopen omdat de meesten hier hun sieraden zelf maken.

Misschien als je de ribbon bedels en ribbon kralen los zou verkopen?

Jammer trouwens dat de site geen apart winkelgedeelte heeft. Nu moet je maar gaan zitten zoeken in het weblog. Er staat wel bij dat er hard wordt gewerkt aan een webshop, maar dat was een paar maanden geleden ook al.

sassenach
Bead Anonymous
Berichten:5
Lid geworden op:za 06 okt 2007 18:21

Bericht door sassenach » zo 13 jan 2008 14:01

Bedankt voor je vriendelijke opbouwende reacties Sanne!
Heb je zelf een website, zodat ik die eens kan bekijken, misschien leer ik er nog wat van? Wat de naamsbekendheid betreft, inderdaad wij zijn nog niet zo bekend en een eerste vereiste is dan om je naamsbekendheid op te bouwen. Sla de diverse marketing- en communicatieboeken erop na. Die zul je moeten opbouwen en je zult ergens moeten beginnen. Het gedeelte van de wenskaarten heb ik weggehaald, is niet meer van toepassing (scherp van je!).

dutch_dayz, ik ben het met je eens, dit is inderdaad niet de juiste plek. Losse bedels en ribbonkralen verkopen is geen optie, we ontwerpen en maken sieraden en zijn geen kralenshop, daar zijn er ook al zoveel van.
De webshop zal er inderdaad een keer moeten komen en die komt er ook wel een keer, maar alles op zijn tijd. Alle activiteiten van de stichting doen we met zijn tweetjes naast ons werk en verder werken we niet met vrijwilligers.

Gesloten