Nieuwe kleuren en verbeterd
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- kraaltje
- Bead Producer
- Contacteer:
Ik heb mijn website weer een beetje aangepast en heb er allerlei toevoegingen aan gedaan.
Zouden jullie willen kijken of het allemaal leesbaar is en of het makkelijk te vinden is allemaal.
Onder knopje Collectie kloppen er nog een aantal dingen niet maar die moet ik nog aanpassen. Sommige linken achter de foto zitten er nog niet in en ik moet overal nog de lengte etc neerzetten.
Wat vinden jullie van de kleuren? is het goed leesbaar allemaal of heb je suggesties.
Alvast bedankt he
O ja mijn gastenboek moet nog een kleur verandering onder gaan maar dat wilde mij nog niet helemaal lukken dus daar word ook nog aan gewerkt.
Ik heb een aantal links staan maar ik heb lang niet alles er op gezet,
geef even aan of je jou link er bij wilt hebben staat en dat het liefst met een banner.
Groetjes Esther
Zouden jullie willen kijken of het allemaal leesbaar is en of het makkelijk te vinden is allemaal.
Onder knopje Collectie kloppen er nog een aantal dingen niet maar die moet ik nog aanpassen. Sommige linken achter de foto zitten er nog niet in en ik moet overal nog de lengte etc neerzetten.
Wat vinden jullie van de kleuren? is het goed leesbaar allemaal of heb je suggesties.
Alvast bedankt he
O ja mijn gastenboek moet nog een kleur verandering onder gaan maar dat wilde mij nog niet helemaal lukken dus daar word ook nog aan gewerkt.
Ik heb een aantal links staan maar ik heb lang niet alles er op gezet,
geef even aan of je jou link er bij wilt hebben staat en dat het liefst met een banner.
Groetjes Esther
ALs het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Twee hele kleine opmerkinkjes:
Als foto op de beginpagina vind ik Mieke en Yvonne niet zo bij de kleuren passen, dus ik persoonlijk zou het alleen op Sidney houden
De letters in het menu zou ik dezelfde kleur of iets donkerder doen als de letters op de rest van de pagina, nu lijken ze zwart te zijn en dat vind ik iets te hard................
De site komt wel heel warm over zo (weet alleen even niet meer welke kleuren de site eerst had
)
Als foto op de beginpagina vind ik Mieke en Yvonne niet zo bij de kleuren passen, dus ik persoonlijk zou het alleen op Sidney houden

De letters in het menu zou ik dezelfde kleur of iets donkerder doen als de letters op de rest van de pagina, nu lijken ze zwart te zijn en dat vind ik iets te hard................
De site komt wel heel warm over zo (weet alleen even niet meer welke kleuren de site eerst had

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
- kraaltje
- Bead Producer
- Contacteer:
Hier heb ik wat aan.
De foto's haal ik er nog af omdat ik ze ook niet zo mooi vind.
Ik denk dat ik gewoon 1 plaatje doe met een tekst uitleg op de voorkant.
De kleur van de letters zal ik naar kijken.
Ik weet zo niet welke kleur ik heb gebruikt het kan best zijn dat ik alleen zwart heb gebruikt.
De kleuren waren eerst blauw maar dat vind ik eerder wat voor de winter.
Bedankt voor je reactie.
Meer reacties zijn natuurlijk altijd welkom
De foto's haal ik er nog af omdat ik ze ook niet zo mooi vind.
Ik denk dat ik gewoon 1 plaatje doe met een tekst uitleg op de voorkant.
De kleur van de letters zal ik naar kijken.
Ik weet zo niet welke kleur ik heb gebruikt het kan best zijn dat ik alleen zwart heb gebruikt.
De kleuren waren eerst blauw maar dat vind ik eerder wat voor de winter.
Bedankt voor je reactie.
Meer reacties zijn natuurlijk altijd welkom
- kraaltje
- Bead Producer
- Contacteer:
Ohh oepsflapflap schreef:Oh ik vind juist de foto van Yvonne mooi!
Nog 1 heel klein dingetje, als je toch naar de letters gaat kijken: Er zijn nu 3 verschillende lettertypes op je site, het staat mooier en rustiger als je het bij 1 of hooguit 2 houdt.
Verder niets op aan te merken!

Dat heb ik niet gezien
Ik zal eens goed aan het kijken gaan
hihi daar kun je soms helemaal over heen kijken.
Dit viel mij ook meteen op, ook kan ik niet door het menu scrollen, ik zie de balkjes home tot en met party en die daaronder niet en daar kan ik ook niet aan want de scrollbar rechts laat alleen de foto op en neer gaan. En ik zou ook voor éénzelfde lettertype opteren doorheen de hele site.De letters in het menu zou ik dezelfde kleur of iets donkerder doen als de letters op de rest van de pagina, nu lijken ze zwart te zijn en dat vind ik iets te hard................
Voor de rest vind ik het een heel mooie site, duidelijk, mooie kleuren en heel mooie foto's.
groetjes,
Veerle
- kraaltje
- Bead Producer
- Contacteer:
Helaas kan ik dat niet veranderen. Waarschijnlijk heb je dan een klein beeldscherm waardoor je lettertypen groter zijn dan dat mijn site aan kan.veha schreef:Dit viel mij ook meteen op, ook kan ik niet door het menu scrollen, ik zie de balkjes home tot en met party en die daaronder niet en daar kan ik ook niet aan want de scrollbar rechts laat alleen de foto op en neer gaan. En ik zou ook voor éénzelfde lettertype opteren doorheen de hele site.De letters in het menu zou ik dezelfde kleur of iets donkerder doen als de letters op de rest van de pagina, nu lijken ze zwart te zijn en dat vind ik iets te hard................
Voor de rest vind ik het een heel mooie site, duidelijk, mooie kleuren en heel mooie foto's.
groetjes,
Veerle
- kraaltje
- Bead Producer
- Contacteer:
Ik heb wel een banner maar die heb ik nog niet er op staan.Mar-JoYa schreef:Trouwens linkruil lijkt me leuk, afbeelding staat op mijn siteHeb jij ook een banner
![]()
Stuur je jou email adres maar dan stuur ik hem via de mail
Groetjes Esther