zilverklei

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
lotte0909
Bead Discoverer
Contacteer:
zilverklei

Bericht door lotte0909 » ma 23 jul 2007 21:27

http://www.everyoneweb.com/artlot" onclick="window.open(this.href);return false; dit is mijn site met mijn reeds gemaakte sieraden in zilverklei
Nu ben ik gestart met het maken van een forum specifiek voor de mensen die met zilverklei bezig zijn...
http://www.artlot.messageboard.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

iedereen van harte welkom
ook alle tips en opmerkingen mag u melden
groetjes
lotte

Kaatje Kraal
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Kaatje Kraal » di 24 jul 2007 12:51

Je maakt hele mooie dingen, echt mijn smaak! Succes met de verkoop via de site.
Groetjes van Karin alias Kaatje Kraal

Gerjanne
Bead Believer

Bericht door Gerjanne » di 24 jul 2007 21:01

Ik zit er ook al een tijdje over na te denken om met zilverklei te gaan werken. Maar nog weinig tijd en nog meer hobbys die geld kostne. maar kost het ook veel geld, of valt dat mee.
Groetjes Gerjanne

sieraden maken is mijn uitlaatklep

ellytje
Bead Believer

Bericht door ellytje » di 24 jul 2007 21:16

Mooie site! Rustig en duidelijk.

(Nog wel even een klein tipje: Die armband op de eerste pagina, lijken nog scherpe randjes aan te zitten. Zou het als ik jou was met een fijn vijltje glad maken.)
groetjes Elly

Gesloten