Cabochon website

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:
Cabochon website

Bericht door Haematodipsia » vr 06 apr 2007 19:39

Hoi Allemaal,

Dit is geen website met mijn juwelen op maar eentje over hoe je juwelen maakt. De laatste tijd zijn juwelen geborduurd met cabochons nogal poupulair en ik heb dan ook even een beginnetje gemaakt over hoe je het maakt.
Helaas heb ik geen fotos (nog niet) omdat mijn camera niet scherp genoeg is voor alles.

Zouden jullie willen laten weten of het duidelijk genoeg is? En misschien een berichtje in het gastenboek? Ik zou ook graag een stukje maken met fotos als voorbeelden zeg maar, als iemand wil bijdragen, stuur me dan maar een pb.

Oh ja, de link is http://www.freewebs.com/cabochonembroidery" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Wesda Bijoux
Bead Starter
Berichten:59
Lid geworden op:ma 19 mar 2007 21:41
Locatie:Hoek van holland
Contacteer:

Bericht door Wesda Bijoux » vr 06 apr 2007 19:43

Bij het openen van je site, krijg je een irritant popup geval die mekkert over het feit of je pc wel veilig genoeg is. Heel irritant en vervelend. Misschien iets om even naar te kijken. Het heet errorsafe en is vrij hardnekkig waardoor je site eigenlijk niet te lezen is.

Groetjes
Een dag niet gekraald, is een dag vroeg naar bed!!

Gebruikersavatar
dushi
Bead Fan
Berichten:309
Lid geworden op:ma 08 mei 2006 10:27
Locatie:Leiden

Bericht door dushi » vr 06 apr 2007 19:50

idd, ik krijg ook een of andere irritante pop-up die mijn schijven wil gaan schoonmaken..... wat ik niet toe sta, maar daardoor kan ik ook je site niet bekijken.
Groetjes Monica


~~VENI, VIDI, SCRIPSI~~

( Ik kwam, ik zag en ik schreef)

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » vr 06 apr 2007 19:56

Oh dat is raar, hebben jullie een idee hoe dat kan komen? Zelf heb ik het niet en het is toch een gewone freewebs site.

Gebruikersavatar
Zonneke
Bead Believer
Berichten:221
Lid geworden op:vr 06 apr 2007 07:14
Locatie:Sint-Truiden (B)

Bericht door Zonneke » vr 06 apr 2007 20:41

ik heb hetzelfde, zo'n stomme pop-up van error-safe...
Het is goed een uiteindelijk doel te hebben om naar toe te reizen, maar het is de reis zelf die er uiteindelijk toe doet.

Gebruikersavatar
Angelaa
Bead Intelligent
Berichten:1267
Lid geworden op:zo 02 apr 2006 15:57
Locatie:Volendam
Contacteer:

Bericht door Angelaa » vr 06 apr 2007 20:48

nergens last van hoor....
Groetjes, Angela


Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.

Gebruikersavatar
Sanne
Bead Dreamer
Berichten:686
Lid geworden op:zo 08 okt 2006 21:43
Locatie:Utrecht
Contacteer:

Bericht door Sanne » vr 06 apr 2007 20:52

hallo
ik schrok er ook van er gebeurde vanalles op mijn computer hij wilde vanalles gaan doen ik heb toen mijn computer snel uitgezet.
misschien handig even de link te verwijdere en hiernaar te kijken ik weet niet hoe erg het is wat die wil gaan doen maar het zag er niet best uit
X Sanne
:flirt:

Gebruikersavatar
Eliina
Bead Professional
Berichten:1664
Lid geworden op:di 19 jul 2005 21:54
Locatie:Oldenzaal
Contacteer:

Bericht door Eliina » vr 06 apr 2007 20:56

ik heb nergens last van..
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » vr 06 apr 2007 21:14

De pop ups van error safe ken ik precies wel, maar je mag gerust zijn, ze zijn irritant maar er is nog nooit iets gewist bij mij. Wel irritant want ik heb niet echt iets van code gemaakt ofzo waardoor het zou kunnen. Nog iemand ideetjes?

frieda van dam
Bead Monster
Berichten:4508
Lid geworden op:di 25 jan 2005 10:08
Locatie:grimbergen
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » za 07 apr 2007 05:21

ik heb er geen last van gehad.
ziet er duidelijk uit maar je zou er wat foto's bij moeten zetten om de boel op te fleuren.
ik heb ook de eerste woordjes in je gastenboek gezet
veel succes.
liefs frietje :wink:
kralengek

Gebruikersavatar
Mieke
Bead Intelligent
Berichten:1307
Lid geworden op:za 24 apr 2004 09:40
Contacteer:

Bericht door Mieke » za 07 apr 2007 07:38

Hier geen pop-up gelukkig. Mooie site verder, goed geschreven, al bijna duidelijk zonder de foto's. Goed gedaan.
Groetjes en kraalplezier van Mieke

Gebruikersavatar
Annemie
Bead Brilliant
Berichten:2833
Lid geworden op:za 20 jan 2007 17:30
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Annemie » za 07 apr 2007 13:16

Ik heb geen last van pop-ups ofzo hoor.
Ik zou zoiets ook wel eens willen proberen, maar met de uitleg alleen weet ik niet of het me gaat lukken. Ik zou het leuk vinden als bij de beschrijving ook foto's met tussenstappen staan. Dat komt misschien nog?

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » za 07 apr 2007 13:35

Nala schreef:Ik heb geen last van pop-ups ofzo hoor.
Ik zou zoiets ook wel eens willen proberen, maar met de uitleg alleen weet ik niet of het me gaat lukken. Ik zou het leuk vinden als bij de beschrijving ook foto's met tussenstappen staan. Dat komt misschien nog?
Ik kan wel foto's maken van enkele van de stappen en materialen, maar om bvb de steken te fotograveren lukt me niet. Je kan wel op http://www.firemountaingems.com" onclick="window.open(this.href);return false; een filmpje vinden. Aan de rechterkant onderaan staat tv shows, dan nummer 400 ofzo en dan zie je ergens embroidered cuff staan.

markraal
Bead Designer
Berichten:955
Lid geworden op:do 02 dec 2004 12:10
Locatie:sassenheim
Contacteer:

Bericht door markraal » za 07 apr 2007 15:28

leuk gedaan hoor , en duidelijk!
groetjes Markraal

meow
Bead Interested
Berichten:163
Lid geworden op:ma 08 jan 2007 19:11

Bericht door meow » za 07 apr 2007 16:36

wauw, ik heb naar dat filmpje gegeken, wat een werk zeg. Zou het zelf graag ook willen proberen. (is het duur? :oops: )

Gesloten