vernieuwd

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
nile
Bead Starter
Contacteer:
vernieuwd

Bericht door nile » ma 19 feb 2007 10:08

ik heb mijn site vernieuwd, wat vinden jullie ervan? (schilderijen onderdeel nog niet hoor)

Lissie
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Lissie » vr 23 feb 2007 20:06

Ziet er leuk uit. Ik zou alleen je intro-pagina iets kleiner maken, de button om naar de webwinkel te gaan valt onder het scherm.

Angelaa
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Angelaa » vr 23 feb 2007 20:48

Krijg wel last van mijn ogen als ik op je site kom, dat felrode misschien een iets verzachtendere kleur :idea: en idd iet wat kleiner ;) voor de rest vind ik hem wel mooi, ook je sieraden :)
Groetjes, Angela

Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.

Curieux
Bead Believer

Bericht door Curieux » vr 23 feb 2007 20:55

Inderdaad een erg felle kleur rood, maar daar moet je van houden en het is in principe alleen op de intropagina en dus niet zo heel erg...

Verder ziet de site er zo op het eerste gezicht heel mooi, warm en overzichtelijk uit hoor!
Can you feel the bead...!?

Gesloten