Ook maar weer een website

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
meggie
Bead Addict
Berichten:2239
Lid geworden op:do 20 mei 2004 07:34
Locatie:Noord-Brabant - Oss
Ook maar weer een website

Bericht door meggie » vr 22 dec 2006 16:49

Hoi Hoi,

Ik ben toch ook maar weer aan de website gegaan ;)
Heb nu eindelijk vakantie, dus alle tijd om lekker met mijn website te klooien en sieraden te maken :D :D :D
Heb geen uitgebreide site gemaakt, wil de eerste zelf iets maken in php, maar ik vind het bijhouden daarvan zo'n nadeel.
Dus heb maar gekozen voor een site van eigensite (http://www.websiteonline.nl" onclick="window.open(this.href);return false;)
Die kun je zo lekker makkelijk bijhouden!

Er staat nu nog niet veel op, aangezien ik morgen op vakantie ga, en dus nog mn koffers etc moet pakken ;)
Na mijn vakantie (volgende week dinsdag kom ik weer terug) ga ik hem verder vullen!
Ook wil ik visitekaartjes van vistaprint laten maken!

Neem even een kijkje ;) http://www.sieradenvanmeggie.websiteonline.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Groetjes Meggie

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door flapflap » vr 22 dec 2006 17:15

Ziet er goed uit hoor, alleen is 'ie wel verschrikkelijk langzaam! Maar dat zal wel aan eigensite liggen...
~Audrey~

meggie
Bead Addict
Berichten:2239
Lid geworden op:do 20 mei 2004 07:34
Locatie:Noord-Brabant - Oss

Bericht door meggie » vr 22 dec 2006 17:42

flapflap schreef:Ziet er goed uit hoor, alleen is 'ie wel verschrikkelijk langzaam! Maar dat zal wel aan eigensite liggen...
Bij mij is ie helemaal niet langzaam :? :?

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door flapflap » vr 22 dec 2006 23:27

Oh! Nu valt het inderdaad best wel mee :?: Vanmiddag was 'ie echt heel langzaam, misschien was het er toen erg druk?
~Audrey~

Frambiej
Bead Dreamer
Berichten:685
Lid geworden op:ma 18 apr 2005 18:13
Locatie:Bemmel

Bericht door Frambiej » ma 25 dec 2006 13:21

ziet er leuk uit!
mooi logo..

dit soort sites zijn heel vaak heel sloom..
het laden duurt vaak lang

Gesloten