Het moest er maar van komen! Opnieuw aangepast

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Emberlynn
Bead Lover
Contacteer:
Het moest er maar van komen! Opnieuw aangepast

Bericht door Emberlynn » ma 23 okt 2006 10:35

Na lang wikken en wegen heb ik mijn nieuwe sieraden site op het net gezet. Ben nog niet helemaal tevreden, maar anders komt het er nooit meer van. Nog niet alles staat erop, maar dat komt wel en ik kan ook wijzigingen maken terwijl de site al draait natuurlijk.

Uiteraard hoor ik graag jullie ongezouten mening (hou wel van opbouwende kritiek en niet van puur afkraken! :wink: )

Alvast bedankt voor de moeite!

6-11-06: Ik heb mijn site nu een heel eind aangepast. Willen jullie nog eens een blik werpen? Please?

Alvast bedankt!

http://www.kimzz.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Emberlynn op di 07 nov 2006 09:37, 3 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Emberlynn

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » ma 23 okt 2006 12:47

Hoi Emberlynn even enkele tips:

-De lichtblauwe teksten moet ik soms toch een tweede keer bekijken misschien kunnen die een tintje donkerder. Hetzelfde met het fluo-groene
- Ladiez en Kidz begrijp ik wel, maar menz klinkt een beetje vreemd :lol:
- Het is al enkele keren gezegd maar de webshop blijft aanspakelijk voor het pakketje tenzij je bewijs hebt dat het verstuurd is. Misschien kan je dat even opzoeken?

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » ma 23 okt 2006 14:52

Ik heb alleen even snel gekeken maar vind alles er wel goed uit zien :D

Alleen die groene teksten zijn mij iets té knal, ik merk dat m'n ogen er een beetje moe van worden.
~Audrey~

Emberlynn
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Emberlynn » ma 23 okt 2006 14:53

Haematodipsia schreef:Hoi Emberlynn even enkele tips:

-De lichtblauwe teksten moet ik soms toch een tweede keer bekijken misschien kunnen die een tintje donkerder. Hetzelfde met het fluo-groene
- Ladiez en Kidz begrijp ik wel, maar menz klinkt een beetje vreemd :lol:
- Het is al enkele keren gezegd maar de webshop blijft aanspakelijk voor het pakketje tenzij je bewijs hebt dat het verstuurd is. Misschien kan je dat even opzoeken?
Emberlynn schreef:
Dank je voor je commentaar.
Ik zal bekijken of ik de kleuren kan veranderen, maar het is een vaste combi in de winkel. Ik heb Menz zo genoemd omdat je in het engels Ladies, Kids en Men's zegt; alleen vond ik het wel leuk om de s in een z te veranderen. Dus dat blijft ip zo. (misschien maak ik er Men'z van)
waarom bij specials dan niet??
Groetjes Emberlynn

Emberlynn
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Emberlynn » di 24 okt 2006 10:26

Ik heb de kleuren nu aangepast.
Ben benieuwd wat jullie er nu van vinden.
Groetjes Emberlynn

klavertje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door klavertje » di 24 okt 2006 16:30

ik vind het wel leuk maar ook even wat tips:
- links in die bruine kolom, zijn de woorden heel moeilijk te lezen, kan je geen nog lichter bruin nemen voor de letters?
-ik vind eerlijkgezegd dat ladiez, kidz, en menz inderdaad nogal raar klinkt, maar dat is natuurlijk je eigen keuze
- het felgroen en -blauw is er mij ook net iets te veel aan (wat zachter zou wel mooi zijn)
- en (ik ben wel nogal een muggenzifter als het op uitspraak en spelling ed. aangaat -alhoewel ik de meeste woorden ook niet juist schrijf/typ-) ik stoor mij een beetje aan de { } ipv. ( ), maar dat is natuurlijk mijn mening

dit alles bijeen maakt het inderdaad dat je best de hele site nog eens opnieuw leest, omdat je er anders niet goed wijs uit raakt vind ik :? . Je moet mijn commentaar natuurlijk wel niet slecht opvatten, want ik vind dat je site er heel mooi uitziet, zelfs proffesioneel, maar op zo'n soort van (proffesionele) site, storen mij die kleine dingen. (zou bij mij niet opvallen want ik heb alleen een groups-msn. :roll: :wink: )

nog veel succes met je site!
creatief saxofonistje ;)

Emberlynn
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Emberlynn » di 24 okt 2006 19:31

Dank je :geluk: voor je tips.

Als ik het bruin nog lichter maak wordt die kleur bruin overal lichter waardoor je het op de witte vlakken weer bijna niet kunt lezen; daarom staan de links ook gewoon in het middelste vlak nog eens vermeld en als je eroverheen gaat met je muis worden ze fel blauw van kleur.
Hetzelfde geldt voor de felle kleur blauw en groen. Dat is een nadeel van mijn winkel. :cry:

Heel persoonlijk natuurlijk, maar ik snap niet zo goed dat jullie vallen over ladiez, kids en menz. Als je dit (op zijn engels) uitspreekt hoor je eigenlijk nauwelijks verschil tussen de s of z.
Ik krijg er juist ook hele leuke reacties op. (gelukkig)

Over de { } of ( ); tussen haakjes is tussen haakjes, maakt niet uit welke vorm toch?? :?
klavertje schreef: dit alles bijeen maakt het inderdaad dat je best de hele site nog eens opnieuw leest, omdat je er anders niet goed wijs uit raakt vind ik :? .
Uit deze zin raak ik niet goed wijs?? Nee, flauw maar ik begrijp niet wat je hier mee bedoelt.

Enne natuurlijk vat ik het niet slecht op; ik vroeg toch om commentaar :wink:
Groetjes Emberlynn

klavertje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door klavertje » di 24 okt 2006 19:35

Emberlynn schreef:Dank je :geluk: voor je tips.

Als ik het bruin nog lichter maak wordt die kleur bruin overal lichter waardoor je het op de witte vlakken weer bijna niet kunt lezen; daarom staan de links ook gewoon in het middelste vlak nog eens vermeld en als je eroverheen gaat met je muis worden ze fel blauw van kleur.
Hetzelfde geldt voor de felle kleur blauw en groen. Dat is een nadeel van mijn winkel. :cry:

Heel persoonlijk natuurlijk, maar ik snap niet zo goed dat jullie vallen over ladiez, kids en menz. Als je dit (op zijn engels) uitspreekt hoor je eigenlijk nauwelijks verschil tussen de s of z.
Ik krijg er juist ook hele leuke reacties op. (gelukkig)

Over de { } of ( ); tussen haakjes is tussen haakjes, maakt niet uit welke vorm toch?? :?
klavertje schreef: dit alles bijeen maakt het inderdaad dat je best de hele site nog eens opnieuw leest, omdat je er anders niet goed wijs uit raakt vind ik :? .
Uit deze zin raak ik niet goed wijs?? Nee, flauw maar ik begrijp niet wat je hier mee bedoelt.

Enne natuurlijk vat ik het niet slecht op; ik vroeg toch om commentaar :wink:
van die kleuren is het inderdaad nogal spijtig maar als je er inderdaad niets aan kunt veranderen, ook goed :wink:

tja, die s en z dat is natuurlijk ook smaak, er zullen er zijn die dat heel leuk vinden en het is zeker origineel, maar mij persoonlijk spreekt het gewoon niet aan :wink: , dat geldt ook voor de { } en ( ), ik hou meer van 'klassiek' :wink:

die laatste zin, het is gewoon dat je (ruim genomen) alles twee keer moet lezen omdat je het anders niet zo goed begrijpt (dit is natuurlijk overdreven maar het is maar om het even duidelijk te maken)
creatief saxofonistje ;)

Emberlynn
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Emberlynn » di 24 okt 2006 19:39

klavertje schreef: die laatste zin, het is gewoon dat je (ruim genomen) alles twee keer moet lezen omdat je het anders niet zo goed begrijpt (dit is natuurlijk overdreven maar het is maar om het even duidelijk te maken)
Bedoel je, met twee keer lezen, mijn site of wat jij schreef?
Groetjes Emberlynn

klavertje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door klavertje » di 24 okt 2006 19:51

je site :wink:
creatief saxofonistje ;)

Emberlynn
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Emberlynn » di 24 okt 2006 20:01

Maar wat en waarom dan 2 keer lezen??
Omdat de kleuren onduidelijk zijn?

Ik ben niet blond, maar snap het nog niet helemaal. :oops:

Heb trouwens de { } veranderd omdat het minder opvalt met ( ). :lol:
Groetjes Emberlynn

klavertje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door klavertje » di 24 okt 2006 20:02

Emberlynn schreef:Maar wat en waarom dan 2 keer lezen??
Omdat de kleuren onduidelijk zijn?

Ik ben niet blond, maar snap het nog niet helemaal. :oops:

Heb trouwens de { } veranderd omdat het minder opvalt met ( ). :lol:
ja, omdat de kleuren wat onduidelijk zijn, de { } , ... (maar lig er niet wakker van, zo belangrijk is die zin nu ook weer niet :wink: )

:lol: :lol:
creatief saxofonistje ;)

Emberlynn
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Emberlynn » di 24 okt 2006 20:09

Oke dan.

Toch bedankt voor je tips :idea:
Groetjes Emberlynn

Helena
Bead Believer

Bericht door Helena » di 24 okt 2006 20:31

Ik heb nog niet alles bekeken, maar zo op het eerste gezicht ziet het er wel aardig (maar helaas ook standaard) uit.
Wel vind ik dat er erg veel tekst staat op je 'blikvanger', de homepage.
een paar (klikbare) fotootjes erbij, of (freeware-) cartoons zouden mij waarschijnlijker sneller uitnodigen om eens verder te klikken...en mij jouw site beter laten herinneren.
Dit geld ook voor andere pagina's met erg veel tekst, het leest prettiger als de tekst zo hier en daar even 'onderbroken' wordt...

Heb ook een aantal foto's bekeken, om even zakelijk te blijven kan ik hier alleen op aanmerken dat ik me vreselijk erger aan de sitenaam dwars door sommige sieraden heen, waardoor het sieraad niet goed te zien is! Als voorbeeld noem ik even de 'Blinq'.
Ik snap dat je niet wilt dat je foto's gekopieerd worden en verspreid onder een andere naam, maar ook het overheersend aanwezig zijn van de sitenaam (andere foto's dan die ik eerder noemde) vind ik, als kijker zonder bijbedoelingen, best wel hinderlijk.

Dit is mijn ongezouten mening, en absoluut niet bedoelt om je te beledigen ofzo.

De foto's vind ik wel mooi en scherp, en het bladert wel prettig op de site!

Succes met je site!
Groetjes,
Helena

Emberlynn
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Emberlynn » wo 25 okt 2006 22:07

Dank je Helena,

Ik (lees mijn partner) is nog bezig een mooi logo te fabriceren en een filmpje of zo met foto's voor op de homepage.
En ik zit er heel erg aan te denken om mijn site niet te maken in dit winkelprogramma, maar dan mis ik het winkelwagentje ed. en dat vind ik weer wel erg prettig. Ben nog op zoek naar alternatieven.

Wat betreft veel tekst ben ik het met je eens; dat ga ik zeker anders proberen aan te pakken!

Mijn naam in de foto's is inderdaad tegen kopieren; soms denk ik overdreven, maar ik wil ook niet dat anderen er mee gaan pronken. Ben ik dus nog niet helemaal uit. Maar iig goed om te weten dat het kan irriteren. :wink:
Groetjes Emberlynn

Gesloten