Heb nu ook een website!!

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Healthy
Bead Believer
Contacteer:
Heb nu ook een website!!

Bericht door Healthy » do 19 okt 2006 06:43

Hallo allemaal...

ook al ben ik nog maar kort met kralen bezig, ik heb nu toch een eigen website. Ik zette de foto's eerst steeds op mijn weblog, maar dat werd zo vol!!

Kijk alstjeblieft eens op http://www.kraal-en-kunst.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en laat me horen wat er nog verbeterd kan worden (of hoe perfect hij is, natuurlijk LOL!)

groetjes Healthy

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » do 19 okt 2006 10:27

Ziet er goed uit hoor! :D

Mijn enige opmerking: ik vind het jammer dat op de homepage je welkomstpagina net niet in het frame past, waardoor je een schuifbalk ziet, die je dan net 1 regel naar beneden kan schuiven. Als je die ene blanco regel eruit haalt, past het waarschijnlijk wel precies.
En je pagina's met voorwaarden en met aanbiedingen zijn nog leeg, maar ik neem aan dat dat nog gewoon moet komen.
~Audrey~

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 19 okt 2006 10:32

Oeh netjes! En leuke schilderijen trouwens!
Ik heb geen opmerkingen, vind het wel goed idee van flapflap, dat maakt het net wat perfecter, soort puntje op de i. ;)
Zal je site nu trouwens toevoegen aan mijn linkspagina, en bedankt voor het verwijzen naar mijn sites. :)

Healthy
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Healthy » do 19 okt 2006 12:48

:D
Bedankt voor de tip...dat had ik inderdaad niet gezien!!!

En de blanco pagina's worden nog gevuld uiteraard. Dit was ff het beginnetje, om de fouten eruit te halen.

Healthy
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Healthy » do 19 okt 2006 12:53

Ik heb de welkomstpagina veranderd. De schuifbalk is nu weg. Het lag aan het formaat van de rechterfoto.

:) Nogmaals bedankt.

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » do 19 okt 2006 13:09

Jaaa! Zo is 'ie perfect!
~Audrey~

Siem
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Siem » do 19 okt 2006 14:19

Nette site. Mooi en overzichtelijk.

moniek81
Bead Fan

Bericht door moniek81 » do 19 okt 2006 14:53

Healthy schreef:Ik heb de welkomstpagina veranderd. De schuifbalk is nu weg. Het lag aan het formaat van de rechterfoto.

ik zie nog steeds een balk hoor...

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » do 19 okt 2006 17:50

Amai, je hebt precies wel verstand van webdesign! Ziet er erg goed uit! Die portretten zijn ook heel erg leuk!

Angelaa
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Angelaa » do 19 okt 2006 18:08

moniek81 schreef:
Healthy schreef:Ik heb de welkomstpagina veranderd. De schuifbalk is nu weg. Het lag aan het formaat van de rechterfoto.

ik zie nog steeds een balk hoor...
welk beeldformaat heb je, kan het hem ook nog in zitten.
Groetjes, Angela

Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.

Lenny
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Lenny » do 19 okt 2006 18:13

Ik vind je site mooi overzichtelijk, heb alleen een beetje moeite met de felle achtergrondkleur. Daar werden mijn ogen best moe van. Het beste kun je op beeld een rustige ondergrond gebruiken en duidelijke contrasterende tekst. Maar ik werk ook professioneel (ben in het dagelijks leven eindredacteur van een website van een middelgrote organisatie) veel met internet en websites, dus misschien ben ik te kritisch, niet negatief opvatten dus!!! :lol:

Healthy
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Healthy » vr 20 okt 2006 06:26

Bedankt voor de tip. Je bedoelt de groene kleur van het middenblok? Dat kan ik nog wel aanpassen.

Deze site is niet alleen mijn verdienste. De kleuren en plaatjes en tekst heb ik idd allemaal zelf gedaan, maar
Mijn broer heeft een systeem opgezet in de admin. pagina's zodat ik alles zeer eenvoudig kan veranderen en aanpassen, zonder gelijk ftp (of php? ik ben altijd in de war met die letters... :oops: het eindigt op 'p' dat weet ik nog) te moeten kennen o.i.d. (html kende ik al wel, dat scheelt ook)

Ik hoef nu alleen maar zelf te zorgen voor het 'design' gedeelte, en niet echt voor de codes.

Ik zal de complimenten dan ook aan hem doorgeven, uiteraard. ;-)

Lenny
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Lenny » vr 20 okt 2006 12:41

Ja, ik bedoel de groene kleur! Html lukt mij ook prima, css ook, maar FTP is een drama. Het schijnt heel makkelijk te zijn, maar bij mij gaat het altijd een poosje goed en daarna werkt het niet meer. :oops:

Healthy
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Healthy » di 09 jan 2007 08:29

Even melden dat er sinds oktober toegevoegd is: de rubrieken

actueel

overige

en je kunt je aanmelden voor een nieuwsbrief.

Voor het geval ik iets nieuws te melden heb zeg maar.
LOL

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 09 jan 2007 09:55

resolutie 1280x800 en ook ik heb nog een scrollbalk in de homepage, het is geen drama, maar ben het wel met Sandra en Audry eens, maar het blijft lastig :roll: Verder ziet het er prima uit :)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gesloten