Heb nu ook een website!!
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Hallo allemaal...
ook al ben ik nog maar kort met kralen bezig, ik heb nu toch een eigen website. Ik zette de foto's eerst steeds op mijn weblog, maar dat werd zo vol!!
Kijk alstjeblieft eens op http://www.kraal-en-kunst.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en laat me horen wat er nog verbeterd kan worden (of hoe perfect hij is, natuurlijk LOL!)
groetjes Healthy
ook al ben ik nog maar kort met kralen bezig, ik heb nu toch een eigen website. Ik zette de foto's eerst steeds op mijn weblog, maar dat werd zo vol!!
Kijk alstjeblieft eens op http://www.kraal-en-kunst.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en laat me horen wat er nog verbeterd kan worden (of hoe perfect hij is, natuurlijk LOL!)
groetjes Healthy
- flapflap
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Ziet er goed uit hoor!
Mijn enige opmerking: ik vind het jammer dat op de homepage je welkomstpagina net niet in het frame past, waardoor je een schuifbalk ziet, die je dan net 1 regel naar beneden kan schuiven. Als je die ene blanco regel eruit haalt, past het waarschijnlijk wel precies.
En je pagina's met voorwaarden en met aanbiedingen zijn nog leeg, maar ik neem aan dat dat nog gewoon moet komen.

Mijn enige opmerking: ik vind het jammer dat op de homepage je welkomstpagina net niet in het frame past, waardoor je een schuifbalk ziet, die je dan net 1 regel naar beneden kan schuiven. Als je die ene blanco regel eruit haalt, past het waarschijnlijk wel precies.
En je pagina's met voorwaarden en met aanbiedingen zijn nog leeg, maar ik neem aan dat dat nog gewoon moet komen.
~Audrey~
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
- Angelaa
- Bead Intelligent
- Contacteer:
welk beeldformaat heb je, kan het hem ook nog in zitten.moniek81 schreef:ik zie nog steeds een balk hoor...Healthy schreef:Ik heb de welkomstpagina veranderd. De schuifbalk is nu weg. Het lag aan het formaat van de rechterfoto.
Nogmaals bedankt.
Groetjes, Angela
Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.
Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.
Ik vind je site mooi overzichtelijk, heb alleen een beetje moeite met de felle achtergrondkleur. Daar werden mijn ogen best moe van. Het beste kun je op beeld een rustige ondergrond gebruiken en duidelijke contrasterende tekst. Maar ik werk ook professioneel (ben in het dagelijks leven eindredacteur van een website van een middelgrote organisatie) veel met internet en websites, dus misschien ben ik te kritisch, niet negatief opvatten dus!!! 

Bedankt voor de tip. Je bedoelt de groene kleur van het middenblok? Dat kan ik nog wel aanpassen.
Deze site is niet alleen mijn verdienste. De kleuren en plaatjes en tekst heb ik idd allemaal zelf gedaan, maar
Mijn broer heeft een systeem opgezet in de admin. pagina's zodat ik alles zeer eenvoudig kan veranderen en aanpassen, zonder gelijk ftp (of php? ik ben altijd in de war met die letters...
het eindigt op 'p' dat weet ik nog) te moeten kennen o.i.d. (html kende ik al wel, dat scheelt ook)
Ik hoef nu alleen maar zelf te zorgen voor het 'design' gedeelte, en niet echt voor de codes.
Ik zal de complimenten dan ook aan hem doorgeven, uiteraard.
Deze site is niet alleen mijn verdienste. De kleuren en plaatjes en tekst heb ik idd allemaal zelf gedaan, maar
Mijn broer heeft een systeem opgezet in de admin. pagina's zodat ik alles zeer eenvoudig kan veranderen en aanpassen, zonder gelijk ftp (of php? ik ben altijd in de war met die letters...

Ik hoef nu alleen maar zelf te zorgen voor het 'design' gedeelte, en niet echt voor de codes.
Ik zal de complimenten dan ook aan hem doorgeven, uiteraard.