eindelijk af

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Gebruikersavatar
dafkapin
Bead Interested
Berichten:192
Lid geworden op:za 28 jan 2006 13:19
eindelijk af

Bericht door dafkapin » wo 18 okt 2006 19:55

mijn eigen website is eindelijk af

een vriendin van mij heeft hem gemaakt, ben nu eenmaal een computerkluns

zij had zich wel kandidaat gesteld bij de gemeenteraadsverkiezingen hier en is verkozen, dus had het de laatste tijd heel erg druk

maar nu is het er eindelijk

http://users.telenet.be/dafkapin" onclick="window.open(this.href);return false;


neem gerust een kijkje en laat weten wat je ervan vindt, hier of op het gastenboek

de foto's moeten wel nog verbeterd worden, maar mij digi is stuk, dus wachten op vervanging :cry:

het is de bedoeling dat als je op een foto klikt, je de grotere foto krijgt, maar daar wordt aan gewerkt

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » wo 18 okt 2006 19:58

Hey Dafkapin, even hier omdat je mijn pb misschien niet gelezen hebt. Kan je even reageren in het topic over de belgische kralenruil?

Gebruikersavatar
Nancy79
Bead Dreamer
Berichten:532
Lid geworden op:ma 01 mei 2006 10:45
Locatie:Delft
Contacteer:

Bericht door Nancy79 » wo 18 okt 2006 20:16

Ziet er goed uit!

Ik mis alleen de prijzen of krijg je die te zien zodra je de foto's open kan klikken? Of wordt het geen verkoop-site?
Groetjes Nancy

Gebruikersavatar
Healthy
Bead Believer
Berichten:204
Lid geworden op:zo 13 aug 2006 07:27
Contacteer:

Bericht door Healthy » do 19 okt 2006 06:36

Hallo,

Het ziet er goed uit hoor! Maar zelf vind ik het wel jammer dat je niet echt details kan zien op de foto's.

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » do 19 okt 2006 18:36

Ik sluit me aan bij Healthy, het zou leuk zijn dat de foto's groter kunnen worden als je erop klikt. Maar ik vind hem voor de rest wel geslaagd!

Gesloten