Mijn website is in de lucht.
Ik ben er erg blij mij. Maar hoe nu verder.
Ik had me aangemeld bij een startpagina, maar mijn website wordt niet geplaatst.
Wie kan me helpen om aan te geven hoe ik het beste bekendheid met mijn website kan krijgen.
Vind je het leuk om een kijkje te nemen op mijn website..
Dat kan het is http://www.happythings.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben zo happy mijn website is onn-line !!!!!
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Laatst gewijzigd door HappyGirl op za 09 sep 2006 09:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Welkom.
Met de zoekfunctie (bijvoorbeeld door het gebruik van het woord "bekend" of "bekendheid") kom je een heel eind. De zoekfunctie vind je bovenaan deze pagina.
Misschien leuk als je jezelf even voorstelt in het daarvoor bestemde topic?
Met de zoekfunctie (bijvoorbeeld door het gebruik van het woord "bekend" of "bekendheid") kom je een heel eind. De zoekfunctie vind je bovenaan deze pagina.
Misschien leuk als je jezelf even voorstelt in het daarvoor bestemde topic?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer: