Kralen.verzamelgids
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer:
Hallo Allemaal,
Op de kralen.verzamelgids heb ik allerlei links geplaats in verschillende categorieen die te maken hebben met kralen.
Van veel van jullie heb ik de link al geplaats van sommige zelfs in twee categorieen omdat ze ook bv workshops aanbieden.
Ik zou het leuk vinden als de mensen die nog niet vermeld staan zich aanmelden via de link linksboven op de site.
Wil je in meerdere categorieen genoemd worden meld je dan per categorie 1x aan.
De kralen.verzamelgids heeft bijna word bijna 1000 keer per week bekeken door mensen uit allerlei verschillende landen over de hele wereld.
Groetjes Dieuwertje
Op de kralen.verzamelgids heb ik allerlei links geplaats in verschillende categorieen die te maken hebben met kralen.
Van veel van jullie heb ik de link al geplaats van sommige zelfs in twee categorieen omdat ze ook bv workshops aanbieden.
Ik zou het leuk vinden als de mensen die nog niet vermeld staan zich aanmelden via de link linksboven op de site.
Wil je in meerdere categorieen genoemd worden meld je dan per categorie 1x aan.
De kralen.verzamelgids heeft bijna word bijna 1000 keer per week bekeken door mensen uit allerlei verschillende landen over de hele wereld.
Groetjes Dieuwertje
Groetjes,
Dieuwertje
Dieuwertje
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Hoi Diewertje, ik weet niet hoe het moet. Wil je mij er bij zetten? Graag bij webwinkel of online sieradenwinkel, als je die onderwerpen hebt. Mijn adres is http://www.la-bigiotteria.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Dank je wel!
Esther
Dank je wel!

Esther
- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer:
Hoi Hoi,sandra schreef:ik heb trouwens een vraagje. vanwaar de onderwerpen Online winkel, Online winkel + kralen en Online verkoop: Kralen? Ik zie niet veel verschil tussen de onderwerpen....
het is de bedoeling dat in online winkel alleen winkels komen met kettingen en armbanden
In winkel+kralwn online shops die ook wat kralen en dergelijke verkopen
Online kralen de shops met alleen kralen
groetjes Dieuwertje
Groetjes,
Dieuwertje
Dieuwertje
misschien is het handig iets duidelijkere benaming te doen, bv 'online sieradenwinkel' ipv 'online winkel'?
Bij 'Online verkoop: Kralen' zijn het ook juist vooral sieradenshops (bv Give it en Esther's Kralenshop) volgens mij.
En bij 'Online winkel' juist internetshops die geen sieraden verkopen (zoals kralenshop en kralenpost) en bij 'Online winkel + kralen' ook websites die alleen sieraden verkopen (bv postly kettingen).
wie weet heb je hier wat aan...
Bij 'Online verkoop: Kralen' zijn het ook juist vooral sieradenshops (bv Give it en Esther's Kralenshop) volgens mij.
En bij 'Online winkel' juist internetshops die geen sieraden verkopen (zoals kralenshop en kralenpost) en bij 'Online winkel + kralen' ook websites die alleen sieraden verkopen (bv postly kettingen).
wie weet heb je hier wat aan...

- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer:
- Dieuwertje
- Bead Fan
- Contacteer:
Kim schreef:Hoi Dieuwertje
Ik heb een vraag. ik ben ook bezig met een website maken (is al gedeeltelijk af), maar weet niet of hij geschikt is om op bij de kralen.verzamlegids te plaatsen.Zou je willen kijken? want dan zou ik ook graag mijn site willen aanmelden.
groetjes
Kim
Hoi Kim,
Je site ziet er al heel erg af uit hoor dus ik heb hem een plaatsje geven.
Ik hem nu even Kim's Sieraden genoemd omdat ik geen naam op je site kon vinden.
Ik hoor nog wel van je in wat voor een naam je graag wil hebben.
Groetjes Dieuwertje
Groetjes,
Dieuwertje
Dieuwertje