Tips gevraagd
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- EstherEnzo
- Bead Designer
- Contacteer:
Ik wil al een tijdje mijn website onder handen nemen en nu heb ik tijd. Ik zou alleen graag van enkele van jullie horen wat ik kan veranderen/verbeteren aan mijn site. Dus wie wil m even bekijken? (klik op het www-knopje) Reacties mogen uiteraard hier of via mail....
Lekker dwalen tussen de kralen....
-
Kralenimpressie
- Bead Fan
- Contacteer:
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
ja inderdaad een menutje aan de linkerkant, zodat die altijd blijft staan en je dus makkelijk ergens anders heen kan klikken.
Groetjes Elina
Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
Dat zou ik dus juist niet doen; dat heeft iedereen al. Al die sites lijken op elkaar! Ik vind die van jou juist leuk, lekker overzichtelijk en weer eens wat anders!
Verder wil ik ook nog even zeggen dat ik vind dat sommige foto's een kunstprijs verdienen!!! echt heelleuk om je sieraden op een waterlelie te presenteren!
Verder wil ik ook nog even zeggen dat ik vind dat sommige foto's een kunstprijs verdienen!!! echt heelleuk om je sieraden op een waterlelie te presenteren!
Groetjes Els,
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
- EstherEnzo
- Bead Designer
- Contacteer:
Tips gevraagd
Hoi Esther,
Website is best ok zo. Ik zou er niet teveel aan veranderen.
Mijn suggestie: Als ik een foto aanklik en deze vervolgens sluit heb ik direct de hele site gesloten, da's best irritant, maar dat is mijn persoonlijke mening
Groetjes
Website is best ok zo. Ik zou er niet teveel aan veranderen.
Mijn suggestie: Als ik een foto aanklik en deze vervolgens sluit heb ik direct de hele site gesloten, da's best irritant, maar dat is mijn persoonlijke mening
Groetjes
- 100%Kraal
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Ook van mij hoeft zo'n menu-tje niet, je site is best overzichtelijk zoals die is...
Misschien kun je wel de (in mijn ogen lelijke) blauwe randen om de foto’s verwijderen (border=”0”), en ik zou er ook voor zorgen dat alle foto’s op je overzichtspagina’s even groot zijn, dat oogt een stuk rustiger. Ik snap best dat dit niet met alle foto’s kan omdat sommige staand en sommige liggend genomen zijn, maar wie zegt dat je meteen alles moet laten zien? Soms kan een goede uitsnede veel boeiender zijn, en klik je graag door om te zien hoe het geheel eruit ziet
Het “weg klikken” van je site kan je heel gemakkelijk omzeilen door bij elke link target=”new window” bij te zetten, dan opent de link in een nieuwe pagina, maar blijft de andere gewoon nog staan!
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Succes ermee
Misschien kun je wel de (in mijn ogen lelijke) blauwe randen om de foto’s verwijderen (border=”0”), en ik zou er ook voor zorgen dat alle foto’s op je overzichtspagina’s even groot zijn, dat oogt een stuk rustiger. Ik snap best dat dit niet met alle foto’s kan omdat sommige staand en sommige liggend genomen zijn, maar wie zegt dat je meteen alles moet laten zien? Soms kan een goede uitsnede veel boeiender zijn, en klik je graag door om te zien hoe het geheel eruit ziet
Het “weg klikken” van je site kan je heel gemakkelijk omzeilen door bij elke link target=”new window” bij te zetten, dan opent de link in een nieuwe pagina, maar blijft de andere gewoon nog staan!
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Succes ermee
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!
Dagmar
- EstherEnzo
- Bead Designer
- Contacteer:
Daar ga ik zeker wat aan doen, bedankt!kralenenquete schreef:Het “weg klikken” van je site kan je heel gemakkelijk omzeilen door bij elke link target=”new window” bij te zetten, dan opent de link in een nieuwe pagina, maar blijft de andere gewoon nog staan!
(ennuhm moet jij niet
Lekker dwalen tussen de kralen....
- 100%Kraal
- Bead Intelligent
- Contacteer:
ik had gisteren een "verjaardagsfeestje" in de kroeg, en degen die jarig was moets werken, dus konden we pas lekker kletsen teon ze al dicht waren, vandaar dat het wat later werdEstherEnzo schreef:Daar ga ik zeker wat aan doen, bedankt!kralenenquete schreef:Het “weg klikken” van je site kan je heel gemakkelijk omzeilen door bij elke link target=”new window” bij te zetten, dan opent de link in een nieuwe pagina, maar blijft de andere gewoon nog staan!
(ennuhm moet jij niet?
)
-xxx-
Dagmar
Dagmar