Tips gevraagd

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
EstherEnzo
Bead Designer
Contacteer:
Tips gevraagd

Bericht door EstherEnzo » wo 05 jul 2006 10:06

Ik wil al een tijdje mijn website onder handen nemen en nu heb ik tijd. Ik zou alleen graag van enkele van jullie horen wat ik kan veranderen/verbeteren aan mijn site. Dus wie wil m even bekijken? (klik op het www-knopje) Reacties mogen uiteraard hier of via mail....
Lekker dwalen tussen de kralen....

Kralenimpressie
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Kralenimpressie » wo 05 jul 2006 10:13

Esther ik zou in ieder geval gebruik gaan maken van Frames en je categorieen dus aan de linkerkant of waar je ook wilt indelen, daarna doorklikken naar een nieuwe pagina in een ander frame en vanuit daar naar de ketting met extra informatie...

Eliina
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Eliina » wo 05 jul 2006 10:19

ja inderdaad een menutje aan de linkerkant, zodat die altijd blijft staan en je dus makkelijk ergens anders heen kan klikken.

Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » wo 05 jul 2006 10:47

Dat zou ik dus juist niet doen; dat heeft iedereen al. Al die sites lijken op elkaar! Ik vind die van jou juist leuk, lekker overzichtelijk en weer eens wat anders!

Verder wil ik ook nog even zeggen dat ik vind dat sommige foto's een kunstprijs verdienen!!! echt heelleuk om je sieraden op een waterlelie te presenteren! :applaus2:
Groetjes Els,

poing
Bead Hysteric

Bericht door poing » wo 05 jul 2006 13:59

Hier en daar staat een hoofdletter waar het niet moet, en ik zou ipv euro gewoon € zetten, staat iets professioneler, en je ziet ook onmiddellijk waar de prijs staat :lol:

Verder is ie erg mooi! (al ben ik niet zo gek op dat geel :oops: )
ipoingtudut

Kamelot
Bead Chatter

Bericht door Kamelot » wo 05 jul 2006 14:37

Ik vind je site heel leuk en fris hoe hij is...
Beady Greetzzz,

Kamelot

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » wo 05 jul 2006 15:20

Ik ben het eens met Elsje, zo een menuutje opzij staat wel leuk, maar zoveel mensen hebben het al. De verandering die ik zou doen is de fotos op de homepage een beetje grotere maken, het lijkt me dat je daar best ruimte voor hebt. Nu ga ik nog even verder snuffelen :D

Lissie
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Lissie » do 06 jul 2006 09:52

Ik zou alleen de titel veranderen (creaties van Esther).
Verder is hij helemaal prima hoor!

EstherEnzo
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door EstherEnzo » do 06 jul 2006 10:24

Bedankt voor jullie tips. De foto's op mijn beginpagina heb ik inmiddels een beetje vergroot. Ook heb ik eurotekens ingevoerd. Over de andere ideeen denk ik nog na.... Meer ideeen/tips blijven welkom :wink:

Kiki
Bead Lover

Tips gevraagd

Bericht door Kiki » do 06 jul 2006 21:29

Hoi Esther,

Website is best ok zo. Ik zou er niet teveel aan veranderen.
Mijn suggestie: Als ik een foto aanklik en deze vervolgens sluit heb ik direct de hele site gesloten, da's best irritant, maar dat is mijn persoonlijke mening
Groetjes
The next bracelet is just a bead away

Afbeelding

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » vr 07 jul 2006 03:04

Ook van mij hoeft zo'n menu-tje niet, je site is best overzichtelijk zoals die is...

Misschien kun je wel de (in mijn ogen lelijke) blauwe randen om de foto’s verwijderen (border=”0”), en ik zou er ook voor zorgen dat alle foto’s op je overzichtspagina’s even groot zijn, dat oogt een stuk rustiger. Ik snap best dat dit niet met alle foto’s kan omdat sommige staand en sommige liggend genomen zijn, maar wie zegt dat je meteen alles moet laten zien? Soms kan een goede uitsnede veel boeiender zijn, en klik je graag door om te zien hoe het geheel eruit ziet :wink:

Het “weg klikken” van je site kan je heel gemakkelijk omzeilen door bij elke link target=”new window” bij te zetten, dan opent de link in een nieuwe pagina, maar blijft de andere gewoon nog staan!

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Succes ermee
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

EstherEnzo
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door EstherEnzo » vr 07 jul 2006 03:15

kralenenquete schreef:Het “weg klikken” van je site kan je heel gemakkelijk omzeilen door bij elke link target=”new window” bij te zetten, dan opent de link in een nieuwe pagina, maar blijft de andere gewoon nog staan!
Daar ga ik zeker wat aan doen, bedankt!

(ennuhm moet jij niet :ZZ: ? :wink: )

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » vr 07 jul 2006 09:50

EstherEnzo schreef:
kralenenquete schreef:Het “weg klikken” van je site kan je heel gemakkelijk omzeilen door bij elke link target=”new window” bij te zetten, dan opent de link in een nieuwe pagina, maar blijft de andere gewoon nog staan!
Daar ga ik zeker wat aan doen, bedankt!

(ennuhm moet jij niet :ZZ: ? :wink: )
ik had gisteren een "verjaardagsfeestje" in de kroeg, en degen die jarig was moets werken, dus konden we pas lekker kletsen teon ze al dicht waren, vandaar dat het wat later werd :oops: , en toen ik thuiskwam was ik nog te wakker om meteen te gaan slapen, dus dan maar het forum checken, toch :wink:
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

Gesloten