mijn kettingen online
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Hoi,
Mijn eigen site is eindelijk klaar.
Het adres is http://www.kralenhoek.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Wellicht kun je er inspiratie opdoen voor je eigen kettingen.
Het is een hobby site gemaakt door mijn vriend. Die veel werk heeft gestoken in de site.
PS modjes, mijn site is misschien op verkoop gericht maar is geen professionele commerciele webshop. Dus gaarne deze keer niet mijn topic sluiten.
Mijn eigen site is eindelijk klaar.
Het adres is http://www.kralenhoek.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Wellicht kun je er inspiratie opdoen voor je eigen kettingen.
Het is een hobby site gemaakt door mijn vriend. Die veel werk heeft gestoken in de site.
PS modjes, mijn site is misschien op verkoop gericht maar is geen professionele commerciele webshop. Dus gaarne deze keer niet mijn topic sluiten.
-
- Bead Monster
- Contacteer:
Re: mijn kettingen online
We zullen het niet sluiten maar het was niet de goede plek waar je het neer gezet had. Ook is het misschien wel zo verstandig om even te zeggen dat het je site is. Zoals jij het neergezet had leek het op reclame. Daarom heb ik het weggehaald. En tenslotte is het wel zo leuk om je even voor te stellen. Maar ik zou zeggen: welkom hier het is hier toch wel gezellig hoorsabine25 schreef: