Mijn site is in de lucht!!!!

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Annemieke
Bead Believer
Contacteer:
Mijn site is in de lucht!!!!

Bericht door Annemieke » vr 03 okt 2003 19:37

Hallo iedereen,

Mijn site is eindelijk in de lucht!!!!
Ik ben er echt super trots op! Het is niet high-tech en er moeten nog een aantal sieraden bij maar het begin is er. (op 1 foto na, daar zie je een rood kruisje...)
Ik zou het leuk vinden als iemand erop wil kijken en nog leuker als je ook iets in mijn gastenboek schrijft.
Oh ja, de site staat op http://www.maminjo.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Groetjes Mieke

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » vr 03 okt 2003 19:43

Hoi Annemieke,

Ik vind je site heel mooi en je sieraden ook :D! Ik wilde in het gastenboek schrijven maar hoe? Ik kan niet scrollen door het gastenboek en de helft valt van het scherm af :( .
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

Gast

Bericht door Gast » vr 03 okt 2003 20:12

Hoi St?phanie,

Bedankt voor het snelle kijken. Als het goed is, is het probleem nu verholpen. Volgens mijn mopskie komt dat omdat de website is gemaakt met de beeldscherminstellingen 1024/768.
Maar nu moet het dus werken, als alles goed is tenminste.
Jij ziet volgens mij ook de plaatjes niet op de goede plek. (bijvoorbeeld plaatje op de beginpagina (met al die kralen) staat bij mij naast de tekst en bij jou waarschijnlijk eronder. Klopt dat?

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » vr 03 okt 2003 20:21

Hele leuke site, je hebt hele mooie sieraden! Ik heb een berichtje achtergelaten in je gastenboek! Veel succes ermee! :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Simone
Bead Starter

Bericht door Simone » za 04 okt 2003 07:29

Leuke site hoor. Hoe kom je aan de naam Maminjo? Lijkt op de naam van mijn zoontje, Marinjo.

Groetjes Simone

~love~
Bead Dreamer

Bericht door ~love~ » za 04 okt 2003 07:55

Ook weer een hele leuke site met mooie sieraden :D :D :D

Groetjes Judith

Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » za 04 okt 2003 08:59

mooi hoor!
Ik ben helemaal weg van die roze ketting, hij is dubbel gehaakt.
Zou je een keer uit willen leggen hoe je dat gedaan hebt? :D
Afbeelding Groetjes Marije

sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door sharon » za 04 okt 2003 09:34

Mooie sieraden en een mooie overzichtelijke site!

Annemieke
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Annemieke » za 04 okt 2003 10:51

Iedereen alvast bedankt voor het kijken!
En Fleur (neeeee Marije, toch?) Ik heb gewoon 2 enkele kettingen gehaakt en die in elkaar gedraaid en met een draad (gewone "kale" draad zeg maar) erdoor heen geregen om ze aan elkaar vast te maken.

Simone, tja ik ben echt al maaaanden aan het bedenken hoe ik mijn site ging noemen. Maar de perfecte naam wilde maar niet in me op komen en daardoor duurde het ook zo lang voordat ie klaar was. (ik ben een beetje perfectionistisch...)
Uiteindelijk heeft mijn vriend dus maar iets verzonnen en meteen de web ruimte aangevraagd onder die naam dus laat ik het maar zo en hoe vaker ik het zeg hoe meer ik denk "ach, klinkt wel aardig eigenlijk".
Hij is op Maminjo gekomen door onze namen. (Marco, Mieke en onze 2 poezen heten Nienke en Jody) Vandaar.
Marinjo is trouwens een hele mooie naam, waar komt dat vandaan dan?

Groetjes Mieke

Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » za 04 okt 2003 11:24

ahaaaa dus zooo heb je dat gedaan :wink: Ga ik ook eens proberen. Heb je daar gekleurd draad voor gebruikt? :D
Afbeelding Groetjes Marije

Piërra
Bead Believer

Bericht door Piërra » za 04 okt 2003 11:49

Hoi Annemieke!
Mooie site met mooie aparte sieraden heb je!!! :D Daar mag je trots op zijn. Het ziet er allemaal heel overzichtelijk uit, mijn complimenten. Ook een leuke, originele naam! Veel succes met de verkoop. Ik heb ook een berichtje in je gastenboek achtergelaten. :lol:
Waar ik een beetje nieuwsgierig naar ben is die cuff armbanden. :oops: Zou je willen prijsgeven welk materiaal je gebruikt heb voor de boven en onderkant, dat hele dikke draad??? Als je het niet wilt vertellen, kan ik dat ook heel goed begrijpen. Maar ik vind ze helemaal te gek! :D
Liefs,
Piërra
With every bead of my heart...

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » za 04 okt 2003 14:46

Hallo Annemieke

Mooie site zeg! En erg origineel hoe je die foto's gemaakt hebt op die boomstam! Veel succes.

Groetjes Esther

Annemieke
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Annemieke » za 04 okt 2003 18:14

Bedankt voor de complimentjes, ik wordt er verlegen van. :oops:
Aan de andere kant, zou iemand het durven zeggen als ze het niet mooi vind?
Oh en Pi?rra, je mag gerust vragen hoor, ik verdien mijn brood er niet mee. (gelukkig!)
De dikke draad voor de boven en onderkant heb ik bij Ria gekocht en is 1,5 mm dik. Enneh, thanx voor de complimenten. Ik draag vooral die rood met oranje zelf erg vaak. Ik heb er ook al een paar op bestelling gemaakt maar dat is een heel gedoe omdat het moeilijk is de armband precies op maat te maken als je de betreffende arm er niet bij hebt.
Verder lijkt het me een beetje onhandig met opsturen enzo.
Vandaar dat ik er maar bij gezet heb dat ze niet te koop zijn.
Ben nog bezig een pagina te maken met sieraden die ik al verkocht heb en daar zet ik ze dan maar bij.

Groetjes Mieke

~love~
Bead Dreamer

Bericht door ~love~ » za 04 okt 2003 18:47

Ik denk eigenlijk wel dat mensen het durven zeggen hoor als
ze het niet mooi vinden.
Trouwens iets is niet "niet mooi"maar ik denk dat het dan een kwestie van smaak is.
Ik vind het echt mooie sieraden hoor en je hebt ze op een origenele manier geshowd :wink: :D

groetjes Judith

Marike
Bead Believer

Bericht door Marike » za 04 okt 2003 20:10

Mooi hoor! (de website en de sieraden)

Misschien een tip? Voor het op maat maken van de armbandjes gebruik ik sinds kort verlengstukjes (o.a. bij Kralenboutique Monique). Die zijn te verkrijgen in goud en zilverkleurig.
Oh ja: ik knip die verlengstukjes doormidden (anders zijn ze voor een armbandje toch wel erg lang) en ik maak er dan dmv een nietstiftje met een paar kraaltjes die ook in het armbandje verwerkt zijn een bedeltje aan.

groetjes

Marike

Gesloten