nieuw logo

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » ma 10 jul 2006 18:41

Ik vind het een erg geslaagd logo!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 10 jul 2006 21:26

JewelsenBeads schreef:
sandra schreef:Jewelsenbeads, je hebt haar berichten niet helemaal gelezen. Het zit namelijk zo: DreamS zei tegen Pienjo dat zij wilde helpen met logo maken. Pienjo mailt foto naar DreamS. Pienjo hoort weken niets en mail DreamS, DreamS zegt vervolgens dat ze de foto kwijt is geraakt wegens problemen met de pc, gecrashed ofzo. En dan weken later heeft ze het ineens weer wel blijkbaar, want ze gebruikt het nu voor haar eigen logo. Leugens blijkbaar, dan kan ik me voorstellen dat Pienjo even flink de pest in heeft.

En verder, eigen foto's blijven altijd eigen bezit, en mogen nooit zomaar voor eigen gebruik gekopieerd worden.
Nou volgens mij ben ik niet degene die niet goed leest, want ik quote op het font gebeuren. En ik heb alles gelezen betreffende de reden maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet vind dat de 2de post van Pienjo over dit hele gebeuren beter overkwam dan haar 1ste. De 1ste post was behoorlijk grof en trouwens als alles zwart wit gaat zien heeft zij doormiddel van het doormailen van dat plaatje dat zelf verveelvoudigd en verspreid. Maar dat zou heel erg zwart wit zijn.
Het gaat helemaal niet om de font, het gaat om de foto, dat is iets heel anders. En dat ze het heeft gemaild wil niet zeggen dat ze het mag gebruiken voor eigen gebruik.

In ieder geval, de topic was bedoeld om feedback op haar logo te krijgen en Pienjo heeft mij ge-pb-ed of de topic dicht kan, aangezien zij nu genoeg feedback heb gekregen. :) Dus deze topic gaat op slot.

Gesloten