Jouw link op een van mijn startpagina's?

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Mifke
Bead Interested

Bericht door Mifke » ma 04 jul 2005 21:29

Ja, ik ook! :D
:vis:

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » ma 04 jul 2005 21:40

ik had me ook aangemeld maar ik sta er nog steeds niet bij.
liefs frietje :( :( :(
kralengek

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 05 jul 2005 06:39

frieda van dam schreef:ik had me ook aangemeld maar ik sta er nog steeds niet bij.
liefs frietje :( :( :(
Ik heb niet altijd tijd om mijn sites bij te werken, ik werk fulltime voor mijn baas, heb een eigen minibedrijfje en heb ook nog een huishouden te doen. Sorry! De sites worden zo snel mogelijk bijgewerkt, hopelijk dit weekend.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » di 05 jul 2005 07:40

het is goed hoor .
werk gaat voor de hobby en dat hoord ook zo.
liefs frietje :) :) :)
kralengek

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 17 jul 2005 21:15

Het heeft helaas wat langer geduurd dan de bedoelig was, maar als het goed is dan zijn alle aanvragen nu verwerkt. Als ik je aanmelding over het hoofd heb gezien maar je wilt wel op een van de sites, meldt je dan a.u.b. opnieuw aan. Je aanmelding gaat dan mee in de volgende ronde.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gesloten