Bijna af!!
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- 100%Kraal
- Bead Intelligent
- Contacteer:
ook ik vind het een hele mooie site: strak en simple maar door de kleurtjes wel lekker speels!
Maar, en misschien ben ik de enige die dat heeft: ik vind de tekst op het lichtroze best moeilijk te lezen, dus misschien kun je daar nog iets aan doen(tekst groter, roze net ietsje donkerer of iets dergelijks!)
Maar, en misschien ben ik de enige die dat heeft: ik vind de tekst op het lichtroze best moeilijk te lezen, dus misschien kun je daar nog iets aan doen(tekst groter, roze net ietsje donkerer of iets dergelijks!)
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
aangepastkralenenquete schreef:ook ik vind het een hele mooie site: strak en simple maar door de kleurtjes wel lekker speels!

enne vandaag ook met mij foto's bezig geweest, ze zijn nog niet allemaal goed ... omdat het vandaag natuurlijk niet zonnig genoeg was, maar ben benieuwd of jullie de foto's nu beter vinden

Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
Ja klopt, dat is 1 van de foto's die niet goed zijn ...miekel schreef:Vind de foto's beter; de kleuren zijn helderder en de vergrotingen ook echt groterWel voorzichtig zijn dat je ze niet te licht, zoals b.v. met die witte ketting, anders vallen details weg...

Groetjes Victoria,
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
Nee ik wil geen gastenboek !! weet niet waaromjokevedehaa schreef:erg leuk! er ontbreekt nog één iets: een gastenboek vol positieve reacties van klanten![]()
welk programma heb je gebruikt?

Swiss max

thnx ... dus je vindt het niet te snel gaanDorith schreef:mooi geworden!!! Ik vind je bewgend balkje op de beginpagina heel professioneel
En de foto's van de workshop glaskralen maken Leuk!!!
groetjes dorith

Groetjes Victoria,