Hallo Lisa,
Je site ziet er mooi uit. Ik zou, voor een rustige uitstraling, de foto's in hetzelfde formaat plaatsen.
Succes ermee,
Ellen
23/2/2011 **Allernieuwste webwinkel Lisa-Jewels!**
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- ladylisa1991
- Bead Dreamer
Re: 23/2/2011 **Allernieuwste webwinkel Lisa-Jewels!**
**Allernieuwste webwinkel Lisa-Jewels!**
Link: http://www.lisa-jewels.biedmeer.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden (A).
Groetjes!
p.s. ik weet dat ik in korte tijd verschillende site's heb laten zien, maar tot nu toe waren ze toch nog niet helemaal aan mijn wensen (net zoals de naam).
Alle reacties voor 23/2/2011 zijn op mijn andere website's/-winkels geweest
@Nienke (23/2/2011, 12:29), heb het i.p.v. op begin pagina in alg. voorwaarden gezet
Link: http://www.lisa-jewels.biedmeer.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden (A).
Groetjes!
p.s. ik weet dat ik in korte tijd verschillende site's heb laten zien, maar tot nu toe waren ze toch nog niet helemaal aan mijn wensen (net zoals de naam).
Alle reacties voor 23/2/2011 zijn op mijn andere website's/-winkels geweest
@Nienke (23/2/2011, 12:29), heb het i.p.v. op begin pagina in alg. voorwaarden gezet

Laatst gewijzigd door ladylisa1991 op wo 23 feb 2011 12:43, 3 keer totaal gewijzigd.
"Live your dreams, like no other"
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Re: 23/2/2011 **Allernieuwste webwinkel Lisa-Jewels!**
Ziet er netjes uit. Alleen ik zou dat op de startpagina gewoon weglaten van een kvk nummer en hobbyist.