Happinessa

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
CharmGirl
Bead Discoverer
Contacteer:
Re: Happinessa

Bericht door CharmGirl » wo 23 jun 2010 15:41

vlinder79 schreef:mooie sieraden,zelf betaal ik E40,= per jaar voor mijn website, dat is E3,33 per maand en heb het zelf van begin tot eind gebouwd
Ja ik betaal ook maar 30 euro per jaar voor mijn domein en hosting en de rest heb ik ook gewoon zelf gemaakt en ontworpen, maar die luxe heeft niet iedereen natuurlijk. Als je niet thuis bent in Photoshop, HTML, PHP en CSS etc. dan zijn die winkelsystemen een ideaal alternatief.

Maar ik weet van sommige winkelsystemen dat ze tot een bepaald aantal artikelen wél gratis zijn... iets van 25 artikelen kun je dan gratis doen ofzo. Als je niet al te veel artikelen in je shop hebt, zou dat eventueel nog een idee zijn misschien :)
(。◕‿‿◕。) ~ Kawaii <3

Isabel vd L
Bead Starter

Bericht door Isabel vd L » wo 23 jun 2010 18:09

Mijn webwinkel is wel degelijk gratis! Je kunt in de gratis variant maximaal 50 producten kwijt, een prima start lijkt mij zo!

OLL
Bead Reader

Bericht door OLL » wo 30 jun 2010 06:37

Je website is erg overzichtelijk. Ik wilde je complimenteren met je creaties. Ik heb 2 hele mooie armbanden gezien (met de grote bollen). Het leuke aan de armbanden vind ik dat het lijkt alsof het knikkers zijn. Erg uniek!
OLL staat voor OoohLaLa

GoldyRing
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door GoldyRing » wo 30 jun 2010 09:40

ik vind hem ook erg mooi en duidelijk :applaus:

Gesloten