Robijntje Sieraden

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Robijn
Bead Reader
Contacteer:
Re: Robijntje Sieraden

Bericht door Robijn » do 10 dec 2009 18:02

Nog een nieuwtje Suus, je bent de eerste die het hoort met de rest van het forum.
Volgende maand op 10 jan komt beau monde uit, staan we in met soortgelijke advertentie.... :) :-DD
Groetjes,

Ruby

Saga Suus
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Saga Suus » do 10 dec 2009 18:16

Whaaaaaa! Gaaaaaaaaaaf! :banaan: :-DD :banaan:

MO Webshop
Bead Anonymous

Bericht door MO Webshop » zo 17 jan 2010 22:12

Hoi, ik weet niet of je nog op zoek bent naar meer sieraden om te verkopen, maar je mag mijn sieraden ook wel op je site zetten? Neem dan even contact met me op!

Groetjes,
Monique!

http://www.modesignwebshop.nl
logo2.jpg
logo2.jpg (77.7KiB)2342 keer bekeken

Robijn
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Robijn » ma 18 jan 2010 09:35

Hai Monique,

Ik stuur je wel even een email.

De actie in December voor friends of Animals heeft welgeteld 1,15 euro opgeleverd! :-((
We hebben 1 bestelling gehad in december....
Deze maand tot nu toe twee dus gaat weer iets beter, maar jeetjemineetje zeg.. lijkt wel crisis in robijntje land [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]

We blijven druk promoten en cadeaubonnen geven aan al onze familieleden en vrienden die jarig zijn (hoezo twee vliegen in 1 klap ;-))
:-DD

Maar deze maand wordt al veeeeel beter, dus kom maar op ;-)

groetjes Ruby
Groetjes,

Ruby

Kikkertje
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Kikkertje » ma 18 jan 2010 11:02

Ik ben zelf nogal sceptisch over dit soort initiatieven, maar ik zie dat jullie er heel veel aan doen om in de publiciteit te komen :applaus:

Wat volgens mij een groot probleem is met de verkoop van sieraden, is dat mensen het graag in het echt willen zien.

En over zien gesproken, ik vind de meeste foto's op de website niet zo mooi. De foto's van Saga Suus zijn helder en scherp, en dat nodigt uit om te kijken. Maar sommige andere foto's zijn donker of niet helemaal scherp. Als je mensen de kans geeft om hun sieraden via jouw site te verkopen, mag je daar best wat eisen aan stellen. Scherpe en goede foto's dus! Desnoods moet je ze zelf nog wat bewerken. Ze zouden van mij ook wel een tikje groter mogen.

Succes verder!
Groetjes, Marjan

Robijn
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Robijn » ma 18 jan 2010 11:36

Hai Marjan.

Dank je voor je reactie. :D
Wij verdienen dus helemaal niets momenteel, en verliezen er zelfs op ter promo, maar dat moet ook denk ik. Je gaat samen met de verkopers een verband aan en dat betekent geven en nemen.
We stellen eisen aan de foto's zoals een witte achtergrond.
De scherpte geven wij ook vaak commentaar op, maar helaas blijken sommige creatievelingen slechte fotografen 8)

De foto's worden groter als je erop klikt. In de software zit deze grootte ingebakend, dus dat kunnen we helaas niet wijzigen. Maar ik snap je punt helemaal!

Bedankt nogmaals!

groetjes Ruby
Groetjes,

Ruby

Gesloten