Website geopend! | Sieradenatelier Biebeltsje op 08-03-2009!

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Biebeltsje
Bead Designer
Contacteer:
Re: Site in opbouw | Sieradenatelier "Biebeltsje"

Bericht door Biebeltsje » do 19 feb 2009 22:23

Bedankt :D

Ik denk juist wel dat biebeltsje een naam is om te onthouden, maar dat is natuurlijk iedereen hun eigen smaak ;-)

De foto's kun je evt. ook nog handmatig bedienen, ik heb ze nu op automatisch gezet maar ze kunnen dus ook handmatig gestart worden. Maar ik zou ook de poos er tussen langer kunnen maken (staat nu geloof ik op 5 sec.).
Afbeelding

Biebeltsje
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Biebeltsje » vr 20 feb 2009 20:40

Vanavond ben ik weer even bezig geweest met de website, en ik heb nu alle teksten bij de sieraden aangepast. Ook (als het goed is :shock: ) zijn alle streepjes die erbij waren ook verdwenen!

Ik laat de foto's gewoon zo. Vind het zo wel leuk genoeg haha.

Iedereen heel erg bedankt voor jullie feedback! Heb er veel aan gehad!
Afbeelding

Biebeltsje
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Biebeltsje » zo 08 mar 2009 15:47

:-DD :-DD

Na een lange tijd te hebben gewerkt aan de website en natuurlijk aan de collectie (die jullie hier al veel hebben langs zien komen) die op de webste staan, is vandaag de opening van mijn website dan nu toch een feit!

Vandaag is de website geopend voor publiek!! (voor degene die linken willen wisselen kunnen mij een mailtje of pbtje sturen!).

En bij een opening hoort natuurlijk een feestelijke actie. Ik heb besloten om de klanten deze maand geen verzendkosten te rekenen!

Als jullie nog een typefout of gewoon een taalfout zien/vinden dan hoor ik het graag!!

Laten jullie een berichtje achter in mijn gastenboek??

Groetjes Bianca

http://www.sieradenatelierbiebeltsje.tk" onclick="window.open(this.href);return false; of http://home.kpn.nl/b.v.d.molen5/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding

Hannelies
Bead Fanatic
Contacteer:

Re: Website geopend! | Sieradenatelier Biebeltsje op 08-03-2009!

Bericht door Hannelies » zo 08 mar 2009 18:41

Ziet er prima uit! Mooie sieraden ook.

De Sierkip
Bead Chatter

Bericht door De Sierkip » zo 08 mar 2009 19:08

Hoi Bianca,

Je website is erg mooi, net als je sieraden!! :applaus: Ik wens je erg veel succes ermee!! Dit is toch al een stukje van je dromen waargemaakt!! Ik wilde dit berichtje achterlaten in je gastenboek, maar kreeg steeds de melding code fout ingevuld... Terwijl ik dat wel goed gedaan had. Misschien nog even naar kijken, of het moet aan mijn computer liggen ofzo. :roll:

Groetjes, Simone

Biebeltsje
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Biebeltsje » zo 08 mar 2009 19:48

Bedankt :D

Het is inderdaad al een klein stukje van m'n droom! En we gaan steeds verder hoor :P

Wou het al met het gastenboek? Anders moet ik toch maar kijken voor een ander... maar deze is zo handig vanwege de reclame (lees; het gebrek aan reclame!) :D
Afbeelding

Sylvi@
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Sylvi@ » zo 08 mar 2009 20:28

:perfect: :applaus2: GOED GEDAAN!!!!!!
Groetjes Sylvia :byebye

Biebeltsje
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Biebeltsje » zo 08 mar 2009 21:09

Bedankt!!

Nu heb ik het ook een goede vriendin laten weten dat de website officieel is geopend en nu had ik haar vanavond op msn en ze vroeg of het via msn mocht of via de officiele weg een sieraad te bestellen... nu vond ik het wel zo bijzonder om het via de officiele weg te doen... dus ik heb vanavond mijn eerste officiele bestelling gehad :banaan:
Afbeelding

Erica
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Erica » ma 09 mar 2009 08:41

Ik vind het een mooie site! Dat de foto's vanzelf veranderen vind ik erg handig. Zonder de foto's allemaal afzonderlijk aan te klikken zie je zo alle :applaus:

Ook de andere sites die je hebt gemaakt zijn erg mooi en verzorgd :applaus:
Groetjes Erica

Vita
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Vita » ma 09 mar 2009 16:03

Biebeltsje schreef:Bedankt allemaal :D

.....
En ik vindt dat als je je sieraden goed presenteert, je ook meer bezoekers krijgt. Meestal als ik op een site ben waar de foto's wazig, niet groot genoeg zijn of gewoon niet mooi eruit zien dan haak ik al gauw af, en ik denk dat met veel mensen al gauw is.
...
Dat is een belangrijke reden waarom ik me niet aan een website waag. Mijn foto's zijn net aardig genoeg om jullie hier op het forum een indruk te geven van wat ik zoal maak. Maar dat is het dan ook wel. :oops:
Ik vind je site erg mooi, sluit me bij alle vorige complimenten aan.
Fijn dat Sylv@ je wilde helpen met de spelling. Dat kan namelijk ook voor mensen ene reden zijn om af te haken.
Wel moesten mijn ogen even wennen aan de manier waarop de fot's elkaar afwisselen (telkens heel even vaag en dan aanscherpend). Maar dat is een nkeuzigheidje van mijn ogen :wink:

Biebeltsje
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Biebeltsje » ma 09 mar 2009 16:23

Bedankt hoor :D

Het kan inderdaad zijn dat mensen heel gauw al afknappen op websites waar de foto's wazig zijn (zodat ze niet kunnen zien wat ze kopen) of veel spelfouten... Daarom was ik ook heel erg blij dat Sylvi@ het voor mij wou doen :applaus:

En gewoon blijven oefenen met foto's maken... op een gegeven moment krijg je er wel aardigheid in hoor :D

Het kan wel kloppen dat het heel even wazig is met de overgang. Zal eens kijken of ik dat anders krijg...
Afbeelding

Vita
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Vita » ma 09 mar 2009 17:58

Ik denk niet dat veel andere mensen die foto-overgangen als storend zullen ervaren hoor. Ik ben daar wat gevoeliger voor :oops:

En ik zal blijven oefenen met foto's maken en wellicht toch eens een fotocube uitproberen ofzo...en dan misschien, héél misschien toch eens wat uitproberen op een gratis webpagina ofzo. Want het lijkt me wel leuk om een eigen webpagina te maken.

Biebeltsje
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Biebeltsje » ma 09 mar 2009 19:09

Het maken van de website is altijd erg leuk om te doen hoor! Vooral als je het helemaal zelf kunt doen... :D
Afbeelding

Suzanne1804
Bead Fan

Bericht door Suzanne1804 » wo 11 mar 2009 08:33

Ik vind je site er ontzettend goed uit zien!
Mooie kleuren, duidelijke lay-out en duidelijk weergegeven menu.
Toppie! :applaus:

CreaCorina
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door CreaCorina » zo 29 mar 2009 15:59

:perfect:
Groetjes van Corina

Afbeelding

Gesloten