Ik had een aantal nieuwe 'lijnen' bedacht voor de craftymarkt van afgelopen zondag, maar helaas vonden mensen het blijkbaar te duur om mee op een markt te gaan staat

Ik kan er helaas ook niet zoveel aan doen dat ik óf spullen maak waarmee ik lang bezig ben, óf spullen maak van duur materiaal, maar ja...............nu heb ik weer van alles voor mijn website
Vintage koperen hartjes gecombineerd met lichte zalmkleurige tjechische facetkralen.
Roze cat-eye glaskralen gecombineerd met 8mm bolletjesketting, metalen bedeltjes en een krijs van volgens mij rozenkwarts

Weet niet 100% zeker wat het is, maar ik vond ze zo mooi...
Armband gemaakt van echte turquoise kralen van 12mm, bijpassende witte 12mm keramieke kralen, houten kralen en tjechische glaskralen in verschillende tinten turquoise en wit.
Een combinatie van 3 rijen tjechische glaskralen in verschillende tinten roze en een rij houten kralen, met elkaar verbonden dmv linten.
Vooral de laatste 3 ga ik proberen in zoveel mogelijk verschillende kleurcombinaties te gaan leveren aangezien ik ze zelf erg leuk vind en er ook redelijk wat complimenten over krijg. De hartjes armband ook, maar aangezien de bedeltjes vintage zijn heb ik er helaas niet zoveel