Handgemaakte sieraden uit Turkije!

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Annemie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Annemie » za 05 jul 2008 20:01

De webwinkel is offline vanwege een technische storing? Jammer!

creadees
Bead Lover

Bericht door creadees » di 15 jul 2008 21:19

Ik denk dat ze het allemaal een beetje aan het veranderen is, want de site heeft nog steeds een storing.
Groetjes Desiree

kralenketting
Bead Reader

Re: Handgemaakte sieraden uit Turkije!

Bericht door kralenketting » wo 15 okt 2008 20:19

Ik was nu wel erg benieuwd naar de sieraden, maar nog steeds een storing zie ik. Jammer.
Groetjes, Ingrid

Erica
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Erica » di 18 nov 2008 21:36

kralenketting schreef:Ik was nu wel erg benieuwd naar de sieraden, maar nog steeds een storing zie ik. Jammer.
De site is nu wel weer online zag ik net.
Groetjes Erica

Inekes
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Inekes » wo 19 nov 2008 20:58

De site is mooi opgebouwd. Maar de sieraden zijn erg duur en voor die prijs zou ik een duidelijke foto willen op goed formaat (ik krijg hem nu of heel klein of met vergroten zo groot dat ik vooral korrels zie) en een duidelijke omschrijving van het sieraad en de materialen en maten (dus niet: valt strak om de hals... wat nu als je een dikkere of dunnere hals hebt??).
Als je sieraden aanbiedt in deze prijscategorie, moet je een duidelijke meerwaarde hebben om te kunnen verkopen. Die meerwaarde moet je je klant wel duidelijk kunnen maken. Informatie over de maker, de ontwerpen, de materialen e.d. zijn dan wel nodig.
Succes met je shop,
Ineke
The only interesting answers are those which destroy the questions

Sylvi@
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Sylvi@ » wo 19 nov 2008 21:23

Oeps! Ik vind de sieraden ook erg prijzig! Ik zou dat er zelf eerlijk gezegd niet voor over hebben. Maar dat komt waarschijnlijk door het feit dat het niet mijn stijl is. :oops:
Wat ik jammer vind is dat je drie keer op een foto moet klikken om het sieraad goed te zien. Als ik dan tot 50 % inzoom i.p.v. 100 % krijg je een redelijk beeld. Ik zou de foto's dus groter maken.
De kleuren van de site op zich zijn wel rustig, die kun je best zo houden.
Hoop dat je verder kunt met alle goedbedoelde opbouwende kritiek.
Heel veel succes met je webshop!

Oh ja.....ik zag ook een vakje "schoenen"...maar toen ik hier op klikte bleef het leeg..... :cry:
Groetjes Sylvia :byebye

Gesloten