Handgemaakte sieraden uit Turkije!
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
-
- Bead Reader
Re: Handgemaakte sieraden uit Turkije!
Ik was nu wel erg benieuwd naar de sieraden, maar nog steeds een storing zie ik. Jammer.
Groetjes, Ingrid
De site is nu wel weer online zag ik net.kralenketting schreef:Ik was nu wel erg benieuwd naar de sieraden, maar nog steeds een storing zie ik. Jammer.
Groetjes Erica
- Inekes
- Bead Lover
- Contacteer:
De site is mooi opgebouwd. Maar de sieraden zijn erg duur en voor die prijs zou ik een duidelijke foto willen op goed formaat (ik krijg hem nu of heel klein of met vergroten zo groot dat ik vooral korrels zie) en een duidelijke omschrijving van het sieraad en de materialen en maten (dus niet: valt strak om de hals... wat nu als je een dikkere of dunnere hals hebt??).
Als je sieraden aanbiedt in deze prijscategorie, moet je een duidelijke meerwaarde hebben om te kunnen verkopen. Die meerwaarde moet je je klant wel duidelijk kunnen maken. Informatie over de maker, de ontwerpen, de materialen e.d. zijn dan wel nodig.
Succes met je shop,
Ineke
Als je sieraden aanbiedt in deze prijscategorie, moet je een duidelijke meerwaarde hebben om te kunnen verkopen. Die meerwaarde moet je je klant wel duidelijk kunnen maken. Informatie over de maker, de ontwerpen, de materialen e.d. zijn dan wel nodig.
Succes met je shop,
Ineke
The only interesting answers are those which destroy the questions
- Sylvi@
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Oeps! Ik vind de sieraden ook erg prijzig! Ik zou dat er zelf eerlijk gezegd niet voor over hebben. Maar dat komt waarschijnlijk door het feit dat het niet mijn stijl is.
Wat ik jammer vind is dat je drie keer op een foto moet klikken om het sieraad goed te zien. Als ik dan tot 50 % inzoom i.p.v. 100 % krijg je een redelijk beeld. Ik zou de foto's dus groter maken.
De kleuren van de site op zich zijn wel rustig, die kun je best zo houden.
Hoop dat je verder kunt met alle goedbedoelde opbouwende kritiek.
Heel veel succes met je webshop!
Oh ja.....ik zag ook een vakje "schoenen"...maar toen ik hier op klikte bleef het leeg.....

Wat ik jammer vind is dat je drie keer op een foto moet klikken om het sieraad goed te zien. Als ik dan tot 50 % inzoom i.p.v. 100 % krijg je een redelijk beeld. Ik zou de foto's dus groter maken.
De kleuren van de site op zich zijn wel rustig, die kun je best zo houden.
Hoop dat je verder kunt met alle goedbedoelde opbouwende kritiek.
Heel veel succes met je webshop!
Oh ja.....ik zag ook een vakje "schoenen"...maar toen ik hier op klikte bleef het leeg.....

Groetjes Sylvia