Nieuwe website Charmed jewels

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
charmart
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door charmart » di 11 mar 2008 14:36

Hoi! Wat een supermooie site en prachtige sieraden!!!! JE bent er heel terecht tots op!

Joanelle
Bead Interested

Bericht door Joanelle » wo 12 mar 2008 20:21

Hoi!
Het is een prachtige site, en je maakt mooie dingen. Ik denk alleen wel: zijn er in deze tijd nog mensen die dat bedrag eraan afzien. Ik bedoel, met al die sieradenwinkeltjes nu, die kunstof verkopen...
kraaltje... nog één ... wat? Is het al zo laat?

Wendy van Toorenburg
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Wendy van Toorenburg » do 13 mar 2008 11:40

Joanelle schreef:Hoi!
Het is een prachtige site, en je maakt mooie dingen. Ik denk alleen wel: zijn er in deze tijd nog mensen die dat bedrag eraan afzien. Ik bedoel, met al die sieradenwinkeltjes nu, die kunstof verkopen...
Hoi Joanelle,

Er zijn absoluut mensen die het bedrag eraan afzien. Je ziet zeker ook heel duidelijk het verschil tussen kunstof sieraden en sieraden die gemaakt zijn met kwaliteit kralen.

En dan heb je nog het verschil in duurzaamheid en vooral ook de uniekheid.

En de mensen die het verschil niet zien, is ook niet mijn doelgroep :-)

Groetjes,
Wendy

Joanelle
Bead Interested

Bericht door Joanelle » do 13 mar 2008 16:22

Wendy van Toorenburg schreef:
Joanelle schreef:Hoi!
Hoi Joanelle,

Er zijn absoluut mensen die het bedrag eraan afzien. Je ziet zeker ook heel duidelijk het verschil tussen kunstof sieraden en sieraden die gemaakt zijn met kwaliteit kralen.

En dan heb je nog het verschil in duurzaamheid en vooral ook de uniekheid.

En de mensen die het verschil niet zien, is ook niet mijn doelgroep :-)

Groetjes,
Wendy
Ik geef je gelijk hoor. Ik werk zelf ook nooit met kunststof.
kraaltje... nog één ... wat? Is het al zo laat?

margaret
Bead Interested

Bericht door margaret » do 13 mar 2008 23:42

ha wendy en dat mag ook wel .....super je foto's en site ...en sieraden geweldig !!!
een kralenfreak!!

Gesloten