Nieuwe website Charmed jewels
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
-
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Hoi Joanelle,Joanelle schreef:Hoi!
Het is een prachtige site, en je maakt mooie dingen. Ik denk alleen wel: zijn er in deze tijd nog mensen die dat bedrag eraan afzien. Ik bedoel, met al die sieradenwinkeltjes nu, die kunstof verkopen...
Er zijn absoluut mensen die het bedrag eraan afzien. Je ziet zeker ook heel duidelijk het verschil tussen kunstof sieraden en sieraden die gemaakt zijn met kwaliteit kralen.
En dan heb je nog het verschil in duurzaamheid en vooral ook de uniekheid.
En de mensen die het verschil niet zien, is ook niet mijn doelgroep

Groetjes,
Wendy
- Joanelle
- Bead Interested
Ik geef je gelijk hoor. Ik werk zelf ook nooit met kunststof.Wendy van Toorenburg schreef:Hoi Joanelle,Joanelle schreef:Hoi!
Het is een prachtige site, en je maakt mooie dingen. Ik denk alleen wel: zijn er in deze tijd nog mensen die dat bedrag eraan afzien. Ik bedoel, met al die sieradenwinkeltjes nu, die kunstof verkopen...
Er zijn absoluut mensen die het bedrag eraan afzien. Je ziet zeker ook heel duidelijk het verschil tussen kunstof sieraden en sieraden die gemaakt zijn met kwaliteit kralen.
En dan heb je nog het verschil in duurzaamheid en vooral ook de uniekheid.
En de mensen die het verschil niet zien, is ook niet mijn doelgroep
Groetjes,
Wendy
kraaltje... nog één ... wat? Is het al zo laat?