Mijn website

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Marjanneke
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Marjanneke » ma 25 jun 2007 10:25

Daantjuhhh schreef:Zo hee. gaaf..:kwijl: De achtergrond vind ik ook helemaal geweldig.

Zo je zien ben je ook n Fries in t zuiden.

Nog n goeie Snein!
Groetsjes ut Den Bosch
:D Inderdaad!! Ik woon nog maar een half jaartje in het Zeeuwse, maar 't bevalt me al uitstekend! Friesland blijft toch altijd mijn 'thuis', waar ik ook ben.

Een hiele goeie moandei en tige tank foar dyn komplimenten (hoop dat ik 't goed schrijf zo :lol: )

Groetjes,
Marjan
"Nobody is perfect... until you fall in love with them"
Afbeelding
Afbeelding

Daantjuhhh
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Daantjuhhh » ma 25 jun 2007 14:35

:yes: Sekers :) en do ek..

Heb je je site zelf gemaakt trouwens? D8 zo aan het commentaar van je broer te lezen van wel...
...zoekt een geldboom

Marjanneke
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Marjanneke » ma 25 jun 2007 14:50

:? Voor zover ik weet heb ik geen broer!! Haha! Ik denk dat je een vriend van me bedoelt :wink:

Maar om op je vraag terug te komen, ja ik heb de website zelf gemaakt. Ik had al wat ervaring met eerdere sites en webwinkels, maar met deze ben ik pas eigenlijk helemaal tevreden. Oefening baart kunst hè, da's met alles zo :P
"Nobody is perfect... until you fall in love with them"
Afbeelding
Afbeelding

bonte285
Bead Dreamer
Contacteer:

Fraaie site!

Bericht door bonte285 » wo 27 jun 2007 15:13

Heb net eventjes op de site gekeken en het ziet er echt heel fraai uit, complimenten hoor! :D
*~ Groetjes van Yvette ~*

Gesloten