D'Elle Juwelen online

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Angelaa
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Angelaa » zo 15 okt 2006 20:13

Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.
--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.37 Server at http://www.dellejuwelen.info" onclick="window.open(this.href);return false; Port 80

geeft ie aan :(
Groetjes, Angela

Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.

Ilsemarie
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Ilsemarie » zo 15 okt 2006 22:07

Dan blijft hij tot het eind van de maand offline... je hebt per maand een bepaalde bandbreedte tot je beschikking, ga je daaroverheen dan ben je off voor de rest van de maand volgens mij...

klaasje
Bead Interested

Bericht door klaasje » ma 16 okt 2006 07:57

daar ben je lekker mee dan zeg....

Ilsemarie
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Ilsemarie » ma 16 okt 2006 08:40

Dan moet ze gewoon meer bandbreedte bijkopen. Je kan meestal zelf wel aangeven hoeveel je nodig hebt. De hoeveelheid die ze nu heeft is dus schijnbaar te weinig voor het aantal bezoekers van haar site. Dus het is makkelijk op te lossen maar kost wel weer een duit...

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » ma 16 okt 2006 15:50

Zo gaat het hier dus niet :) Er is een fout met de site gebeurd door een verkeerde link en dat moet aangepast worden, maar de eigenaar van het hosting bedrijf is met vakantie :) Ik krijg trouwens mijn geld voor deze maand terug, lijkt me goed gereld. Ik wil liever alleen nog reacties als mijn site weer online is, niet meer hierover.

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » wo 18 okt 2006 19:22

Mijn website doet het weer ! :lol: Er is nog een foto die het niet doet maar dat wordt snel geregeld.

Healthy
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Healthy » do 19 okt 2006 06:38

Hoi,
inderdaad een mooie overzichtelijke site! Succes ermee!

Gesloten