nieuw logo

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » za 08 jul 2006 20:11

Even iets anders : ik vind je logo heel mooi maar ik vind je lettertype wat te zwaar.

violetmoon_17
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door violetmoon_17 » za 08 jul 2006 20:31

Ik zou het lettertype ook iets sierlijker maken.

Kijk een op deze site, er staan tig verschillende fonts o en nog meer bruikbare dingen.

En deze zijn in principe vrij voor gebruik.

http://www.grsites.com/textures/" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding Carina

Afbeelding

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.

Emberlynn
Bead Lover
Contacteer:

Re: nieuw logo

Bericht door Emberlynn » za 08 jul 2006 21:55

Pienjo schreef:na heel wat gepuzzel heb ik het toch redelijk simpel gehouden, mijn logo ziet er nu zo uit:

jullie reactie???
Ik denk dat ik het mooier zou vinden als je de tekst over de kralen heen laat lopen, nu staat het zo los van elkaar vind ik. Verder wel mooi hoor! Hele mooie kralen vooral!
Groetjes Emberlynn

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » zo 09 jul 2006 10:07

Emberlynn schreef:
Pienjo schreef:na heel wat gepuzzel heb ik het toch redelijk simpel gehouden, mijn logo ziet er nu zo uit:

jullie reactie???
Ik denk dat ik het mooier zou vinden als je de tekst over de kralen heen laat lopen, nu staat het zo los van elkaar vind ik. Verder wel mooi hoor! Hele mooie kralen vooral!
als ik weet hoe dat moet..... wil ik dat ook liever.... maar nu komt er een wit kader rondom heel de tekst heel lelijk dus.

het lettertype ga ik toch zo laten denk ik. Dit is precies hetzelfde als mijn gehele website. Maar wie weet....:)

Bedankt voor jullie commentaar!
Liefs
Linda

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » zo 09 jul 2006 10:17

HOhioi,

Hee linda dat zijn weer mooie kettingen !! een mooi duidelijk logo zo!!

Even terug komen op de berichtjes hiervoor en de discussie..
je kunt wel zeggen van je zou vereerd moeten zijn als iemand jou foto's gebruikt en zijn of haar site want dat betekend dat ze ze mooi vind..
maar je wilt toch geen reclame maken met andermans spulletjes???
Je wilt toch reclame maken voor je eigen spulletjes?? dan kun je toch beter een mooie foto van een eigen ketting erop zetten?
(naast het feit dat het niet mag natuurlijk..) zou ik het helemaal niet willen andermans foto's voor je eigen site gebruiken..

Linda ga zo door!! mooie kralen ! mooie foto's!

Groetjes!

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » zo 09 jul 2006 10:18

ik ga toch nog even reageren op het copy gebeuren.
Ik houd me nu echt heel erg in. Ik wilde niet meer reageren maar ik merk dat ik nog steeds PIST BEN.

Ik kan me voorstellen dat je op een begeven moment niet meer weet waar je je foto;s vandaan hebt, maar het is zeer pijnlijk wanneer je een tijd bezig geweest ben deze foto te maken, deze naar iemand mailt omdat ze je wilt helpen, ze heeft uit eindeijk geen tijd en maakt zelf een logo met de foto waar ik mijn logo mee wilde maken, beschuldigd mij dat ik haar nooit gemaild heb, vervolgens niet deze foto, hij komt van google??? terwijl hij voor gister 17.00 nooit op internet gestaan heeft. UIt eindelijk geef je toe dat je verkeerd zit (had eerder nagedacht!!!!!!!) , maar nu staat het logo er nog steeds op ... geloof me dan word ik echt pist.

En ik heb geen zin om mezelf hier in te moeten gaan verdedigen, volgens mij is dat ook totaal niet nodig, want ik heb hier niks verkeerds gedaan.
Ik heb me kennelijk heel erg vergist en dat vind ik heel jammer.

Het pijnlijkste komt wanneer je gaat zeggen dat ik vereerd moet zijn dat jij mijn foto jat.... kom op doe normaal en probeer het niet goed te praten, erken je fout en haal zo snel mogelijk je logo van je site......
Liefs
Linda

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » zo 09 jul 2006 11:23

Hoihoi,

Jeetje dat verhaal erachter kende ik nog niet (vond het zo al niet netjes en niet kloppen....)
MAar nu is het wel helemaal een vreemd verhaal..
Linda ik geef je groot gelijk dat je pissed bent!! Zou ik ook zijn.
Ik denk dat je heel netjes hier heb neergezet wat je er van vindt en hoe het gegaan is.
Ik denk dat ik het er heel anders had neergezet.. ;-)

Dus ik zou zeggen hup dat logo van die site.. !! ;-)

IEdereen een fijne dag nog!

Groetjes!

Eliina
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Eliina » zo 09 jul 2006 12:23

volgens mij is ze op vakantie dus duurt het nog 2 weken voordathet eraf is.. maar pienjo, ik wil je wel helpen met je logo als je graag de tekst over de kralen wilt. Ik beloof dat ik je prachtige fotos niet ga stelen :wink:

Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » zo 09 jul 2006 12:29

Hey Linda,

Vind het mooi, maar vind het lettertype zo ook wel wat te hard overkomen zoals Hennie al aangaf. Of het aan de kleur of het lettertype ligt... De afbeelding is prachtig.

Ik probeer vaak discussie's en dergelijke wat langs me heen te laten gaan op het forum, maar soms moet ook ik even reageren :

@dreams ; ik snap wat je bedoeld, maar ik zou als ik jou was de waarschuwing ter harte nemen, dat iets op google staat geeft jou namelijk niet ineens bepaalde rechten. Dat geven ze zelf aan:
Bekijk de afbeelding op ware grootte.

http://www.diamantdirect.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; img/200/4_ring.jpg
200 x 200 pixels - 24k
Afbeelding kan verkleind worden weergegeven en auteursrechtelijk beschermd zijn.
dit krijg je als je op een afbeelding gevonden via google klikt :D

En je kan copycats beschouwen als vleiers, maar zo voelt het niet, dus het is niet een overdreven reactie van Linda denk ik, het streelt meestal niet, het frustreert, tenminste zo zou ik het ook voelen :roll:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

m@rlies

Bericht door m@rlies » zo 09 jul 2006 14:04

Pienjo schreef:
Emberlynn schreef:

jullie reactie???
als ik weet hoe dat moet..... wil ik dat ook liever.... maar nu komt er een wit kader rondom heel de tekst heel lelijk dus.

het lettertype ga ik toch zo laten denk ik. Dit is precies hetzelfde als mijn gehele website. Maar wie weet....:)

Bedankt voor jullie commentaar!
Als je je foto met kralen als ''achtergrond" selecteerd kun je er gewoon overheen typen zonder een lelijk wit vlak eromheen.

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » zo 09 jul 2006 17:03

Het lettertype wordt anders... Elina gaat me helpen! dus binnenkort komt er een nieuwe afbeelding!
Liefs
Linda

Sabrina1981
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Sabrina1981 » ma 10 jul 2006 08:15

Ik vind het een prachtig logo en ik moet zeggen dat ik aan de foto kan zien dat het jouw creaties zijn. Je hebt een hele eigen stijl en die is zo goed terug te zien. Ik ben benieuwd naar het nieuwe logo.

Eliina
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Eliina » ma 10 jul 2006 08:48

Afbeelding

dit is het als het goed is geworden (als je het tenminste niet erg vind als ik het voor je plaats Linda)

Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » ma 10 jul 2006 09:44

Eliina schreef:Afbeelding

dit is het als het goed is geworden (als je het tenminste niet erg vind als ik het voor je plaats Linda)

Groetjes Elina
zeker niet bedankt zelfs....!!!
Liefs
Linda

Diam0nd
Bead Designer

Bericht door Diam0nd » ma 10 jul 2006 10:29

Pienjo schreef:
Eliina schreef:Afbeelding

Groetjes Elina
zeker niet bedankt zelfs....!!!
Ziet er goed uit! :yes: :D
En wat een mooie kralen zeg.. :D
Groetjes
Afbeelding

Gesloten