Okay waar ik de laatste tijd mee bezig ben.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Wat leuk! Ik had geen idee dat je je toch zo op het borduren had geworpen! Ik had wel die triskells gezien die je lang geleden had gemaakt en ik vroeg me wel af of je er nog iets mee deed....nou, ja dus! En hoe! Echt hartstikke mooie site joh...ook weer met osCommerce gemaakt, zeker? Ziet er gelikt uit...
'k Wou dat ik ook zo'n handige man had hier...of ja, de mijn is stikhandig, maar heeft van websites geen kaas gegeten...hehehe 
Groetjes, Mandy
~~~~~~~~~~~~
A wee bit of art a day for sanity to stay!
~~~~~~~~~~~~
A wee bit of art a day for sanity to stay!
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
thanks,
hahah nee Mariska ik werk fulltime aan de kralenshop en borduurshop tegenwoordig en ben dan ook druk voor 10
maar als de borduurmachine aanstaat kan ik ook nog andere dingen doen gelukkig.
hahah nee Mariska ik werk fulltime aan de kralenshop en borduurshop tegenwoordig en ben dan ook druk voor 10
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria