Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
-
dopey24
- Bead Reader
-
Contacteer:
Website
Bericht
door dopey24 » wo 20 aug 2003 08:30
Hallo,
Er is een nieuwe sieradensite!
Het is ook toevallig mijn eigen site. Ik heb er hard aan gewerkt en zou graag willen weten wat jullie ervan vinden. laat het me weten.
http://www.debbiessieraden.tk" onclick="window.open(this.href);return false;
Leuke site
Groetjes Dopey24
-
DMBijoux
- Bead Aholic
-
Contacteer:
Bericht
door DMBijoux » wo 20 aug 2003 09:27
Ik heb niet zo heel veel van je site gezien hier komt de reden

Je plaatjes zijn te groot en nu heb ik een hele snelle verbinding en gaat het tergend langszaam! Het best kan je dit verhelpen door in Photoshop je plaatjes op te slaan voor web. Dit scheelt echt heel veel en je verliest er haast geen kwaliteit op je foto op ook! Sorry Wat ik te zien kreeg zag er wel leuk uit!!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
-
Saartje
- Bead Addict
-
Contacteer:
Bericht
door Saartje » wo 20 aug 2003 10:04
Wil hem h??l graag bekijken , maar het lukt niet hoor...
Kralengroetjes, Saartje

-
Mireille
- Bead Believer
-
Contacteer:
Bericht
door Mireille » wo 20 aug 2003 10:57
Helaas krijg ik de melding dat de site unavailable is.. jammer, ben wel nieuwsgierig

-
dopey24
- Bead Reader
-
Contacteer:
Bericht
door dopey24 » wo 20 aug 2003 11:11
hallo,
jammer ja dat hij weer niet bereikbaar is. Dat is wel eens als hij te veel energie vraagt en ik had niet verwacht dat hij elke keer zo snel plat zou liggen. Ik ga proberen hier snel wat aan te doen. Over twee uur kan je er in ieder geval weer op.
Ik ga mijn best doen.
Groetjes Dopey/Debbie
-
Saartje
- Bead Addict
-
Contacteer:
Bericht
door Saartje » wo 20 aug 2003 16:01
Hehe eindelijk heb ik je site kunnen zien, die ziet er goed uit. Alleen zijn er toch nog enkele foto's niet te zien...
Ik heb een berichtje achtergelaten in je gastenboek. Nog veel plezier!!!

Kralengroetjes, Saartje

-
pluisje
- Bead Professional
-
Contacteer:
Bericht
door pluisje » do 21 aug 2003 10:28
Leuke site en mooie sieraden!
Alweer een nieuwe hier die mooiere sieraden maakt dan ik
hihi
PS. Mijn hamster heette ook Dopey
![:P LOL [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]](./images/smilies/tongue3.gif)
-
sharon
- Bead Intelligent
-
Contacteer:
Bericht
door sharon » do 21 aug 2003 12:45
Silvia, ik vind juist dat jij mooie sieraden maak! Maar Debbie leuke site met hele mooie sieraden!
-
alpha
- Bead Fan
-
Contacteer:
Bericht
door alpha » do 21 aug 2003 20:09
Temporarily Unavailable
The Tripod page you are trying to reach has exceeded its hourly bandwidth limit. The site will be available again in 2 hours!
Thank you!

groetjes Leonie

-
Saartje
- Bead Addict
-
Contacteer:
Bericht
door Saartje » do 21 aug 2003 20:17
alpha schreef: The site will be available again in 2 hours!
Heeft hij wel heel veel last van...
Kralengroetjes, Saartje

-
Sandra
- Eigenaar Kralen.com
-
Contacteer:
Bericht
door Sandra » do 21 aug 2003 20:45
Sorceress schreef:Ik heb niet zo heel veel van je site gezien hier komt de reden

Je plaatjes zijn te groot en nu heb ik een hele snelle verbinding en gaat het tergend langszaam! Het best kan je dit verhelpen door in Photoshop je plaatjes op te slaan voor web. Dit scheelt echt heel veel en je verliest er haast geen kwaliteit op je foto op ook! Sorry Wat ik te zien kreeg zag er wel leuk uit!!
daar heeft ze helemaal gelijk in. wat ook help, is opslaan als .jpg. weet niet of je dat heb gedaan, maar je kan plaatjes in ieder geval beter NIET als .gif of .BMP opslaan want dat scheelt ook veel grootte.
-
Sandradebruin
- Bead Starter
Bericht
door Sandradebruin » vr 22 aug 2003 20:36
Hallo Debbie,
Mooie sieraden maak je. Zelf ben ik helemaal gek van strasskralen. Kun jij mij het adres vertellen waar ik strasskralen (zie bijvoorbeeld K003) kan kopen? Vaak zijn ze in de kralenwinkel te duur.
Liefs,
Sandra
-
dopey24
- Bead Reader
-
Contacteer:
Bericht
door dopey24 » ma 25 aug 2003 12:16
Hoi Sandra,
Ik heb al mijn plaatjes als jpg gedaan en ik heb de plaatjes zo klein mogelijk gemaakt en vraag me echt af waar het nu aan ligt dat het langzaam gaat en dat de site vaak plat gaat. Ik heb geen idee
De laatste tijd is hij wel vaker te zien en minder vaak plat.
Groetjes Debbie
-
dopey24
- Bead Reader
-
Contacteer:
Bericht
door dopey24 » ma 25 aug 2003 12:18
Hoi sandra de bruin,
De strasskralen haal ik altijd in vianen. Maar die zijn nog 0,20 euro. Ik weet niet of dat te duur is??
Verder kan je ze ook bij alle pipoos zaken halen, de strasskralen zijn dan van Gutermann. Verder weet ik het ook niet zo goed.
Succes
Groetjes Debbie
-
Sandra
- Eigenaar Kralen.com
-
Contacteer:
Bericht
door Sandra » ma 25 aug 2003 13:50
joepie, kan eindelijk je website bezoeken. mooie voorbeeld. aantal voorbeelden die ik heb bekeken zijn rond de 100 a 200 Kb, terwijl een plaatje beter niet groter dan 20 Kb kan zijn. ik zie dat je de plaatje klein toont, dat je de grote zie als je erop klik. wat je beter kan doen, is ieder voorbeeld als 2 groottes opslaan. dan worden de kleine getoond, waardoor je minder dataverkeer heb en de bezoeker minder geduld hoeft te hebben (iemand met modem moet al gauw 4 minuten wachten per plaatje, denk ik). de persoon klikt dan op de plaatje voor grotere, die mag ook wel wat kleiner dan wat je nu hebt. ikzelf gebruik groottes van 200 pixels hoog en 600 pixels hoog, naar mijn mening net groot genoeg.
kortom: als de plaatjes kleiner zullen zijn zullen de bezoekers blijer zijn en heb je geen probleem meer qua dataverkeer.