Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
-
DMBijoux
- Bead Aholic
-
Contacteer:
Bericht
door DMBijoux » wo 16 jul 2003 17:52
Thanks again allemaal voor het kijken
Annemieke kan je me vertellen welke foto's er niet duidelijk zijn??? en Yup dat is die klei waar we over gepraat hebben!!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
-
Annemieke
- Bead Believer
-
Contacteer:
Bericht
door Annemieke » do 17 jul 2003 10:48
Hoi Ria,
Ik bedoel niet een bepaalde ketting in het bijzonder, misschien heb ik het niet goed omschreven als ik zeg onduidelijk.
Op sommige foto's kan je de details soms moeilijk zien, begrijp je wat ik bedoel? Volgens mij had je op je vorige site 1 foto wat verder weg en 1 foto waarop de ketting van wat dichterbij te zien was zodat je goed alle details kon zien.
Ik denk dat je dat deels ook wel bewust zo hebt gedaan om namaken te voorkomen. Maar het was dus verder niet rottig bedoeld hoor, ik vind het gewoon leuk om je creaties goed te bekijken!

-
DMBijoux
- Bead Aholic
-
Contacteer:
Bericht
door DMBijoux » do 17 jul 2003 14:14
nee joh gekkie zo bedoelde ik het niet

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar nu begrijp ik dus wat je bedoel!! Het frame is te smal om er 2 foto's in te plaatsen zal de maker is vragen of hij dat breder kan maken en anders zal ik er wel wat anders op verzinnen

bedanktttttttttttttttttt
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
-
katskralen
- Bead Fanatic
-
Contacteer:
Bericht
door katskralen » do 17 jul 2003 20:19
Het heeft lang geduurd, maar eindelijk ben ik ook kunnen gaan kijken naar je vernieuwde site. Hij is idd stukken overzichtelijker! En dat van het mysterieuze is waar, maar langs de andere kant is overzichtelijkheid voor de verkoop veel belangrijker. En ik kan je vertellen dat ik echt 100% verliefd ben op je draakjes!
-
Gast
Bericht
door Gast » do 17 jul 2003 22:12
H? Ria!
Fijn dat je begrijpt wat ik bedoel, ik hoef niet meer te zeggen dat ik een groot fan van je werk ben!!!
Zou gaaf zijn als het mogelijk is om inderdaad toch 2 foto's te kunnen plaatsen maar zo kan ook hoor.
Ben trouwens vanaf morgen 2 weken op vakantie, ik mail je daarna weer een keertje!
-
Annemieke
- Bead Believer
-
Contacteer:
Bericht
door Annemieke » do 17 jul 2003 22:18
Ja sorry hoor, komt door het late tijdstip.
Ben vergeten in te loggen maar je begreep zeker wel dat ik het was Ria.
Ga nu slapen.
Doeiiiiiiiii