Feedback op mijn webwinkel gevraagd
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
-
- Bead Discoverer
Hallo allemaal, sinds enige tijd staat mijn webwinkel online met handgemaakte eigenzinnige sieraden waar je blij van wordt. Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden en of je nog tips voor mij hebt. Hoor het graag! Miracle
Miraclemakes.nl
Miraclemakes.nl
Love for natural beads
- Zina
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Re: Feedback op mijn webwinkel gevraagd
Ik vind je site prachtig, helemaal mijn smaak. Ik zou alleen echt even naar je prijsverhoudingen kijken. Sommige armbanden vind ik veel te duur persoonlijk, terwijl andere netjes aan de prijs zitten. Bijvoorbeeld bij one site, fits all de armband met oranje houten kraaltjes 15,- euro. Daar zou ik zelf niet meer dan 7,95 voor vragen. Maar de armband met slotje of elastisch nylon, de 2e rij de eerste van links, die mag wel 17,95 kosten en die kost nu 15,- Zo ook de losse armbandjes die volledig van edelsteen zijn 7,50 kom op zeg :p Daar kan je ook wel 17,95 voor vragen. Ook vind ik zelf de niet afgeronde bedragen beter staan dan de solide bedragen. (19,95 is beter dan 20,-)
Verder vind ik je armbanden met gekleurde doodskopjes heel leuk! En als ik het zo mag zeggen denk ik dat jou specialiteit armbandjes is. Ik zou me hier dan ook het meeste op richten. Zo heeft iedereen een specialiteit. Ik ben bijvoorbeeld meer van de kettingen.
Verder vind ik je armbanden met gekleurde doodskopjes heel leuk! En als ik het zo mag zeggen denk ik dat jou specialiteit armbandjes is. Ik zou me hier dan ook het meeste op richten. Zo heeft iedereen een specialiteit. Ik ben bijvoorbeeld meer van de kettingen.
Altijd aan het kralen...
het ligt aan mij hoor............maar waar vind ik die site 

hier: http://miraclemakes.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;Tineke 52 schreef:het ligt aan mij hoor............maar waar vind ik die site
Ziet er mooi uit.
dank je.
De site ziet er goed uit hoor!
De site ziet er goed uit hoor!
-
- Bead Discoverer
Hoi! Dames, bedankt voor de complimenten! @Zina. Heel erg bedankt voor je uitgebreide antwoord! En vooral ook je opmerkingen over de prijzen, daar stoei ik echt vreselijk mee. Ik ben het met je eens, ik ben heel erg van de armbanden, maar vind dat ik meer moet bieden. Ga eens nadenken waarom ik dat vind. Enfin, je hebt me heel erg geholpen, tnx! Fijne avond (nog een kwartiertjeZina schreef:Ik vind je site prachtig, helemaal mijn smaak. Ik zou alleen echt even naar je prijsverhoudingen kijken. Sommige armbanden vind ik veel te duur persoonlijk, terwijl andere netjes aan de prijs zitten. Bijvoorbeeld bij one site, fits all de armband met oranje houten kraaltjes 15,- euro. Daar zou ik zelf niet meer dan 7,95 voor vragen. Maar de armband met slotje of elastisch nylon, de 2e rij de eerste van links, die mag wel 17,95 kosten en die kost nu 15,- Zo ook de losse armbandjes die volledig van edelsteen zijn 7,50 kom op zeg :p Daar kan je ook wel 17,95 voor vragen. Ook vind ik zelf de niet afgeronde bedragen beter staan dan de solide bedragen. (19,95 is beter dan 20,-)

Love for natural beads
- Zina
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Ik ben blij je te hebben kunnen helpen! Ik herken het probleem hoor! Een vriend van mij zijn moeder maakt ook beadwork. Ik zou voor iets dan 20 euro vragen, maar zij zet er 60 op. Maar zij verkoopt het dus wel even 3 keer zo snel als ik he 
Ik houd altijd rekening met de volgende factoren;
1. minimaal 3 keer mijn materiaalkosten (dat is incl. maken dan)
2. Duurder uitziende sieraden + 5 a 10 euro
3. Vergelijk daarna je prijzen onderling met je sieraden. Is het in verhouding?
Zo maak ik bijvoorbeeld een armbandje. Mijn inkoop is 1,50. Dan wordt mijn min. prijs; 4,50 Maar het ziet er uit als 20,- Dan zet ik er 17,95 op en denken mensen dat ik goedkoop ben, maar ik verdien er alsnog dik op
Houd dus ook altijd rekening met je materiaal tegenover de redelijkheid van je hoogste vraagprijs. Zo heb ik al eens een ketting gemaakt die al 10 euro materiaal koste, maar er uit zag als 15 euro. Zo maak je op het een meer winst dan op het andere

Ik houd altijd rekening met de volgende factoren;
1. minimaal 3 keer mijn materiaalkosten (dat is incl. maken dan)
2. Duurder uitziende sieraden + 5 a 10 euro
3. Vergelijk daarna je prijzen onderling met je sieraden. Is het in verhouding?
Zo maak ik bijvoorbeeld een armbandje. Mijn inkoop is 1,50. Dan wordt mijn min. prijs; 4,50 Maar het ziet er uit als 20,- Dan zet ik er 17,95 op en denken mensen dat ik goedkoop ben, maar ik verdien er alsnog dik op

Altijd aan het kralen...