Mijn website; graag jullie mening

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
jewelryheart
Bead Starter
Contacteer:
Re: Mijn website; graag jullie mening

Bericht door jewelryheart » do 19 apr 2012 18:48

Irene van der Maas schreef:Ik zou ook je achtergrond veranderen, het is nu wel heeeeeeeel rustig (beetje saai).
En inderdaad de foto's, maar daar is al veel over gezegd.

En als je wilt verkopen zul je toch echt moeten zorgen voor betere foto's, dus het tentje kopen, mensen hebben er natuurlijk niets aan om te weten dat je het tentje eigenlijk niet kwijt kunt en daardoor geen goede foto's hebt....hahahahaaha

Een eigen webwinkeltje kost eenmaal een hoop moeite en je zal er echt iets voor moeten doen wil je het lekker druk gaan krijgen....maar, ik wens je heeeeeeeeeeel veel succes met de verkoop !!
Dankje wel voor de tips. Met de achtergrond ga ik nog aan de slag!! Komt op mijn lijstje haha net zo als de foto's. Zoals ik hier boven al zei; ik wil eerst even het totaal idee af hebben van de website. Hopelijk vind ik morgen nog tijd om de laatste pagina's te doen!

Ik snap het hoor dat mensen er niks aan hebben dat ik het tentje niet kwijt kan haha! Nu maak ik de foto's en bewerk zelf de achtergrond zodat die wit is ;) Maar dat tentje staat zeker al op mijn lijstje! Vind het wel belangrijk dat er goede foto's zijn. Zou het dan serieus aan mezelf liggen dat ik niks meer verkoop?? In het begin verkocht ik namelijk ontzettend goed, maar toen ik begon met andere foto's werd het minder, terwijl de foto's van toen veel slechtere kwaliteit hadden :S en natuurlijk komt het omdat ik tot op heden nog niet tevreden was over de site, maar met het nieuwe idee ben ik tevreden en dat laat ik dan ook zo ;)

jewelryheart
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door jewelryheart » ma 23 apr 2012 13:49

Irene van der Maas schreef:Ik zou ook je achtergrond veranderen, het is nu wel heeeeeeeel rustig (beetje saai).
En inderdaad de foto's, maar daar is al veel over gezegd.

En als je wilt verkopen zul je toch echt moeten zorgen voor betere foto's, dus het tentje kopen, mensen hebben er natuurlijk niets aan om te weten dat je het tentje eigenlijk niet kwijt kunt en daardoor geen goede foto's hebt....hahahahaaha

Een eigen webwinkeltje kost eenmaal een hoop moeite en je zal er echt iets voor moeten doen wil je het lekker druk gaan krijgen....maar, ik wens je heeeeeeeeeeel veel succes met de verkoop !!
Helaas kan ik de achtergrond niet veranderen. Dat heb ik net geprobeerd, maar de layout is gewoon zo en het lukt niet om deze aan te passen :( helaas

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » ma 23 apr 2012 16:04

Ik heb alleen snel gekeken maar ik zag dat je helemaal geen eigen gegevens op de site hebt staan onder "contact". Het is wettelijk verplicht om je naam en adres te vermelden als je producten verkoopt via een webshop.
Kralen make the world go round!

jewelryheart
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door jewelryheart » ma 23 apr 2012 16:52

Armande schreef:Ik heb alleen snel gekeken maar ik zag dat je helemaal geen eigen gegevens op de site hebt staan onder "contact". Het is wettelijk verplicht om je naam en adres te vermelden als je producten verkoopt via een webshop.
Dat is juist het probleem, ik verkoop niks haha.
Maar ik heb nog niet officieel een kvk nummer etc, omdat ik juist niet verkoop!
Ik meende ook dat wanneer je net begint en eigenlijk geen inkopen hebt je dat niet verplicht bent, want je mag een x bedrag bij verdienen.. Maar ik kan het ook fout hebben..

Gesloten