Hoi, Anselina,
Ik heb heel eventjes snel gekeken, op
http://angelssieraden.nl/
Mijn eigen ervaringen, uiteraard heel persoonlijk, dus neem ze voor wat ze zijn

:
Ik vind het wel een mooie, rustige website, wellicht een ietsepietsie saai, maar dat is beter dan te druk, vind ik.
Ik heb ietwat moeite met 'Angels Sieraden', omdat het twee verschillende talen zijn, maar een kniesoor, die er op let, natuurlijk.
Ook de Loesjesposter vind ik een weinig misplaatst (hoewel ik hevig gecharmeerd ben van Loesje).
Verder goed van opbouw, leuk doorklikken, mooie betaalbare sieraden, best wel leuk gefotografeerd.
Nog een paar kleine opmerkingen:
Ik heb het niet geprobeerd (aangeklikt), maar is er verschil tussen 'aan winkelwagentje toevoegen' of 'kopen'?
Kosten en Verzendwijze
De kosten voor verzenden is afhankelijk van het gewicht.
Na bestelling krijgt u een bevestigingsmail met daarin de totale kosten
(Kunnen je potentiële klanten in dit stadium nog van de koop af, als ze de verzendkosten te hoog vinden?)
Zodra ik het geld heb ontvangen op mijn rekening worden de sieraden goed ingepakt naar u opgestuurd. (Zodra ik het geld op mijn rekening heb ontvangen, of Zodra het geld is bijgeschreven op mijn rekening)
Ik ben niet aansprakelijk voor kwijtraken of beschadiging tijdens de verzending.
(je hebt helemaal gelijk om dat te vermelden, maar wellicht is er een vriendelijker manier? Iets van: 'ik besteed grote zorg aan het inpakken enz... daarom kan ik geen verantwoordelijkheid nemen voor...
Mijn rekeningnummer is 658771612 t.n.v. ING Bank. (ik neem aan dat je niet de ING wilt spekken?

je rekeningnummer
bij de ING is t.n.v. van
jou zelf.
Bij 'nieuwe sieraden': De lengte van de ketting is 80 cm.
Grote van het klokje is 3 cm... de juiste spelling is 'grootte'.
Heel veel plezier en natuurlijk succes toegewenst!