Earzilicious!
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
-
- Bead Anonymous
Dag iedereen,
Sinds kort heb ik een site waar ik oorbellen verkoop.
Dit is de site: http://earzilicious.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik had graag eens jullie mening gehad over de collectie!
Bedankt!
Emma
Sinds kort heb ik een site waar ik oorbellen verkoop.
Dit is de site: http://earzilicious.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik had graag eens jullie mening gehad over de collectie!
Bedankt!
Emma
Re: Earzilicious!
Leuke site, veel oorbellen!!!
Het enige minpuntje vind ik de naam (van de webwinkel), die is moeilijk te onthouden en te spellen..
Groetjeesss!
Het enige minpuntje vind ik de naam (van de webwinkel), die is moeilijk te onthouden en te spellen..
Groetjeesss!
-
- Bead Anonymous
Bedankt voor je reactie. Ik apprecieer dit zeker.
De naam is misschien inderdaad wat ingewikkeld, maar het is gebaseerd op iets persoonlijk
De naam is misschien inderdaad wat ingewikkeld, maar het is gebaseerd op iets persoonlijk

Heel leuk logo, met die hartjesoorhanger 
Op de welkomstpagina: "Hier vindt u" en een een paar zinnen verder: "van je keuze". En ik vind het wel een hele plechtige zin: "Ik maak er een prioriteit van u zo snel mogelijk terug te contacteren met bevestiging van uw aankoop." Maar klinkt uiteraard wel heel netjes en beleefd
Leuke sieraden, zeer vriendelijke prijsjes
Collectiepagina: hartstikke goed, de vermelding 'naar beneden te scrollen voor bestellen'.
Algemene indruk: toppie website, lekker rustig en veel informatie. Ik mis alleen een beetje de beschrijving van de sieraden, welk materiaal je gebruikt en zo.
Heel veel succes bij de verkoop en veel plezier bij het ontwerpen en maken van de sieraden.

Op de welkomstpagina: "Hier vindt u" en een een paar zinnen verder: "van je keuze". En ik vind het wel een hele plechtige zin: "Ik maak er een prioriteit van u zo snel mogelijk terug te contacteren met bevestiging van uw aankoop." Maar klinkt uiteraard wel heel netjes en beleefd

Leuke sieraden, zeer vriendelijke prijsjes

Collectiepagina: hartstikke goed, de vermelding 'naar beneden te scrollen voor bestellen'.
Algemene indruk: toppie website, lekker rustig en veel informatie. Ik mis alleen een beetje de beschrijving van de sieraden, welk materiaal je gebruikt en zo.
Heel veel succes bij de verkoop en veel plezier bij het ontwerpen en maken van de sieraden.
Liefs en groetjes, Algante 

-
- Bead Anonymous
Hartelijk dank voor uw feedback Algante! Het zijn de kleine dingen die anderen sneller opmerken dan ikzelf.
- Ellebellekuh
- Bead Fan
Vind het wel een leuke site, wat wel nog leuk is is inderdaad een beschrijving welk materiaal je gebruikt hebt
Veel plezier en succes met je webwinkel !!

Veel plezier en succes met je webwinkel !!
Groetjes Ellen _______________________________°Cherry Pearl°
Een mens zonder dromen, is armer dan een mens zonder geld !
Een mens zonder dromen, is armer dan een mens zonder geld !

-
- Bead Interested
- Contacteer:
Een mooie website met zeer duidelijke foto's van je sieraden.
Alleen mis ik wat informatie over de soorten kralen, stenen/edelstenen die je gebruikt.
Succes met je shop!!
groeten, karien.
Alleen mis ik wat informatie over de soorten kralen, stenen/edelstenen die je gebruikt.
Succes met je shop!!
groeten, karien.
Een crea liefhebber.