Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
-
LiBijoux
- Bead Starter
Vraagje over webwinkel
Bericht
door LiBijoux » vr 28 okt 2011 11:29
Hallo iedereen!
Ik heb een vraagje over de site : mijnwebwinkel.nl
als je daar een webwinkel maakt kun je een leuke achtergrond toevoegen! Dat is me nog wel gelukt, maar dan is ineens de hele achtergrond ook die kleur en dan kun je de tekst niet meer lezen! Sommige webwinkels hebben de achtergrond wit (waar hun producten en uitleg opstaat) zodat je het kunt lezen.. Maar hoe moet dat??? --> die achtergrond wit maken en dan aan de zijkant en leuke kleurtje..
Snappen jullie het nog??
Groetjesss!
-
SandraM
- Bead Hysteric
-
Contacteer:
Bericht
door SandraM » vr 28 okt 2011 11:42
Ik heb zelf ook een webwinkel bij mijnwebwinkel, dus ben even voor je gaan kijken.
Bij vormgeving kies je kleuren en lettertype.
Dan kun je volgens mij verschillende mogelijkheden kiezen met kleuren.
De randen kunnen een andere kleur zijn, de achtergrond weer anders, de letterkleur etc.
Misschien moet je de letterkleur sterker maken om boven de achtergrond uit tekomen.
Ik moest ook even zoeken en uitproberen in het begin, maar het is me uiteindelijk toch gelukt.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Succes in ieder geval.