Hoi allemaal,
Neem eens een kijkje op onze site:
Http://www.lieke-nicole.jouwweb.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
We zijn benieuwd wat jullie ervan vinden.
Groetjes Lieke en Nicole
Onze site
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
-
- Bead Reader
- Contacteer:
Groetjes Lieke en Nicole
Re: Onze site
Wat leuk dat jullie zulke goede vriendinnen zijn en dat jullie lekker samen bezig zijn met de sieraden, heel veel succes toegewenst.
Vwb de website, uit een eerste en snelle blik:
Vind ik leuk:
* 'Wie zijn wij';
* Jullie enthousiasme;
* Prima uitgebreide beschrijving en toelichting;
* Hele leuke sieraden
Vind ik minder tot niet leuk:
* Niet-doorlopende achtergrond, mijn ogen worden daar steeds naar toe getrokken;
* Prijzen apart op een pagina, dan moet ik steeds terugkijken: is het standaard? is het een stoere? en zo, en dan zelf optellen. En om de verwarring compleet te maken: "Prijs kan verschillen door gebruik van verschillend materiaal. Dit wordt vooraf aan u vermeld."
Vwb de website, uit een eerste en snelle blik:
Vind ik leuk:
* 'Wie zijn wij';
* Jullie enthousiasme;
* Prima uitgebreide beschrijving en toelichting;
* Hele leuke sieraden

Vind ik minder tot niet leuk:
* Niet-doorlopende achtergrond, mijn ogen worden daar steeds naar toe getrokken;
* Prijzen apart op een pagina, dan moet ik steeds terugkijken: is het standaard? is het een stoere? en zo, en dan zelf optellen. En om de verwarring compleet te maken: "Prijs kan verschillen door gebruik van verschillend materiaal. Dit wordt vooraf aan u vermeld."

Liefs en groetjes, Algante 

-
- Bead Reader
- Contacteer:
Hoi,
Hartstikke bedankt voor je reactie.
We zullen voortaan prijzen ook vermelden bij nieuwe siraden die we plaatsen. Bedankt nogmaals voor de tip!
Hartstikke bedankt voor je reactie.
We zullen voortaan prijzen ook vermelden bij nieuwe siraden die we plaatsen. Bedankt nogmaals voor de tip!
Groetjes Lieke en Nicole
Ziet er idd erg leuk uit!
En ben het wel eens met de puntjes die hiervoor genoemd werden. De achtergrond komt nu erg druk over omdat het niet doorloopt, daarom werdt het voor mij wat onoverzichtelijk, maar dat kan ook aan mij liggen
Maar wel leuk gedaan hoor!!!
En ben het wel eens met de puntjes die hiervoor genoemd werden. De achtergrond komt nu erg druk over omdat het niet doorloopt, daarom werdt het voor mij wat onoverzichtelijk, maar dat kan ook aan mij liggen

Maar wel leuk gedaan hoor!!!
Creatieve groetjes,
Herma
Herma
-
- Bead Reader
- Contacteer:
Hoi Herma,
Ik zal binnenkort de achtergrond ook aanpassen.
Dankjewel voor je reactie.
Ik zal binnenkort de achtergrond ook aanpassen.
Dankjewel voor je reactie.
Groetjes Lieke en Nicole
-
- Bead Reader
- Contacteer:
Hoi,
Ik heb jullie reacties verwerkt op onze site!
Nogmaals bedankt.
Groetjes Nicole en Lieke
Ik heb jullie reacties verwerkt op onze site!
Nogmaals bedankt.
Groetjes Nicole en Lieke
Groetjes Lieke en Nicole