tips voor website gevraagd

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Dreamz
Bead Anonymous
tips voor website gevraagd

Bericht door Dreamz » do 28 jul 2011 09:48

Hallo allemaal,
Ik heb sinds 8 maanden een eigen webshop. Deze had ik samen met een vriendin, maar door de tegenvallende verkopen (7 in 8 maanden) stopt zij ermee. Ik wil het graag nog even blijven proberen, maar weet niet goed meer wat ik kan verbeteren aan de site.

Misschien heeft iemand hier ideeen? Al het commentaar is welkom. :)
De website is: http://www.dreamz-sieraden.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Groetjes Debbie

Evelien-81
Bead Believer

Re: tips voor website gevraagd

Bericht door Evelien-81 » do 28 jul 2011 09:54

Je mag op op de homepage wat meer duidelijk maken wat jullie verkopen, ik zie geen enkel sieraad of kraal terugkomen op deze pagina.
Succes!
Groetjes Evelien

mijn motto's:
* Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag.*
* Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt, dan spijt hebben van de dingen die je niet gedaan hebt.*

sandra_aero
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door sandra_aero » do 28 jul 2011 10:05

Inderdaad op de homepage vind je niet echt iets terug wat tot deze sierraden linkt. En ik vind het ook nogal saai waarop alles word gepresenteerd misschien hier ook nog een leuke toets aanbrengen.
Groetjes,
Sandra

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 28 jul 2011 10:18

Het is bij heel veel webwinkels zo hoor, maar ik vind het zo zonde dat de foto's zo klein zijn. Je moet op bijna iedere foto klikken om te kunnen zien hoe het eruit ziet, velen zullen daar het geduld niet voor hebben. Wat je zou kunnen doen is een closeup foto tonen bij de overzichtspagina en dan de foto op buste als je erop klikt voor meer informatie.

Dreamz
Bead Anonymous

Bericht door Dreamz » do 28 jul 2011 16:45

Bedankt voor de reacties, zijn zeker bruikbaar. Ik ga van het weekend dus even knutselen aan de site.

ilontje
Bead Interested

Bericht door ilontje » vr 29 jul 2011 16:04

probeer op verschillende sites wat reclame te maken voor je webshop zodat er wat meer mensen komen kijken
en de eerste jaren gaat zo iets meestal nog niet heel snel
maar zodra meer mensen je webshop vinden zal je al snel wat meer klantjes krijgen

en laat ook zien dat je er vaak mee bezig ben door er vaak nieuwe dingen aan toe te voegen

Irene van der Maas
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Irene van der Maas » za 30 jul 2011 19:02

- Er zijn op dit moment heel erg veel sieraden-winkeltjes, het is dus moeilijk om je te onderscheiden.
-Veel reclame maken, en dan bedoel ik ook echt veel
-Inderdaad geen sieraad te vinden op je homepage
-Verder vind ik je site ook erg saai, en dan vooral de foto's, veel te netjes misschien? Ik zou de zwarte halsjes wegdoen, zo zie je helemaal geen kleur in je sieraden, sieraden ook veel dichterbij op de foto zetten.
-Ik vind het er ook niet zelfgemaakt uitzien
-Misschien heb je er te veel dingen tussen staan die mensen makkelijk zelf kunnen maken, en vinden ze dat leuker?

En dan nog een klein detail: je moet er best veel moeite voor doen om je spulletjes aan de man te brengen, veel mensen denken dat het allemaal vanzelf gaat, maar dat merk je nu zelf, er is veel activiteit en creativiteit voor nodig......en je moet er steeds mee bezig blijven.....en om mensen te laten terugkomen op je site heb je steeds nieuwe produkten nodig, zodat mensen steeds verrast zijn en nieuwe dingetjes zien.....
Irene van der Maas

Dreamz
Bead Anonymous

Bericht door Dreamz » zo 31 jul 2011 13:08

Ik weet dat dit soort dingen niet vanzelf gaan en er is ook weinig tijd ingestoken( heb er een fulltime baan naast), maar vond het nu tijd voor een nieuwe aanpak. Daarom ook mijn vraag naar tips...
Er zitten zeker sieraden tussen voor mensen die makkelijk te maken zijn en misschien kan ik daar beter zelfmaakpakketjes voor aanbieden. Is misschien ook nog een plan.
En de site is misschien ook wel te rustig, omdat het iets is waar ik zelf van hou, wil het niet zeggen dat andere mensen dat ook vinden. Zal proberen de site wat minder saai en uitdagender te maken. In ieder geval weer bedankt voor de nieuwe reacties.
Groetjes, Debbie

Gesloten