Mijn site JustSweetDreams ...

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
inmydreams
Bead Reader
Contacteer:
Mijn site JustSweetDreams ...

Bericht door inmydreams » do 07 apr 2011 16:01

Al bijna 5 jaar heb ik mijn eigen webshop in kinderkleding en sinds een jaartje of 1,5 ook een grafische site en daar is dus een maandje geleden mijn sieradensite bijgekomen.

Ik maakte al langer kindersieraden bij mijn collecties en was ook begin vorig jaar best vaak hier op dit forum te vinden maar ineens kwam het er niet meer van.
Ik had er gewoon de tijd niet meer voor.

Maar sinds ik een amerikaanse site zag met de meest geweldige sieraden ( vind ik dan :D )
ging het toch weer kriebelen en heb ik echt een enorme voorraad materialen besteld en zo is er toch weer een nieuwe collectie ontstaan.
Perfectionistisch als ik ben en omdat ik gewoon heel graag grafisch bezig ben wilde ik er wel zelf een aparte site voor maken die gekoppeld is aan mijn basiswebshop.

Ik vind hem zelf helemaal zomers, fris en kleurig maar sta uiteraard open voor (opbouwende) kritiek !

http://www.justsweetdreams.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Miranda

NatasjaB
Bead Anonymous

Re: Mijn site JustSweetDreams ...

Bericht door NatasjaB » do 07 apr 2011 16:39

echt een leuke site!
zijn de sieraden bedoeld als kindersieraden? want ik vind ze eigenlijk ook super leuk!
Ik zou het juist nog handig vinden als de prijzen erbij zouden staan en je misschien een overzicht kan geven van alle items dat je gemaakt hebt aangezien het nu redelijk moeilijk is om iets te kiezen als de foto overgaat naar een andere.

veel succes met je site!

groetjes
Natasja

inmydreams
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door inmydreams » do 07 apr 2011 17:53

De sieraden zijn zowel voor kinderen en voor de mama´s !
De prijzen zijn te zien als je naar de webshop gaat.
Ik denk wel dat ik inderdaad even een onderscheid moet gaan maken tussen de kinder en volwassenen maar dat doe ik dan in de shop.
Ook het tonen van de sieraden is inderdaad misschien mooier in een soort van galerie ....
Ik ga ermee aan de slag :wink:

Bedankt voor het meedenken.
Groetjes Miranda

Irene van der Maas
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Irene van der Maas » do 07 apr 2011 18:00

Ik kom gewoon weer terug op je homepage als ik op WEBSHOP klik....
Irene van der Maas

Eostre
Bead Producer

Bericht door Eostre » vr 08 apr 2011 09:15

Hi, ik vind ook de uitstraling van je site erg leuk.
Maar ik kon niet zo snel je webshop vinden, stond onder contact en toen ik daar op klikte, werd er een pop up geblokeerd. Nu geef ik niet zo snel toegang daartoe, dus ik heb hem niet geaccepteerd. Dus je webshop heb ik niet kunnen zien/bewonderen.
Wellicht dat hier wat in te verbeteren is.
groetjes,
Ellen

Gesloten