mening gevraagd over mijn nieuwe website!
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Hoi iedereen,
Ik ben onlangs gestart met sieraden en juwelen te verkopen via mijn webshop. Ik deed dit eerst via 2ehands en Kapaza (alles is wel nieuw), en eenmaal dit een beetje op gang was heb ik besloten om zelf een webshop op te richten. Ik probeer ook zo goedkoop mogelijke prijzen aan te bieden, maar heb ondertussen naar een aantal topics gekeken en vroeg me af of dit afschrikt?
Ik zou dan ook willen vragen wat jullie ervan vinden. Is deze duidelijk, gebruiksvriendelijk enzovoort. Kortom alle commentaar is welkom zodat ik hem optimaal kan verbeteren.
Ook suggesties voor bepaalde producten in het assortiment te brengen zijn uiteraard welkom!
Onze collectie gaat van uil kettingen tot swarovski juwelen, allemaal met zo laag mogelijke verzending naar België en Nederland, en zelfs volledig gratis vanaf bestellingen van €30!
Hier kunnen jullie de site terugvinden: http://www.deepdevotion.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Alvast bedankt!
groetjes
Natasja
Ik ben onlangs gestart met sieraden en juwelen te verkopen via mijn webshop. Ik deed dit eerst via 2ehands en Kapaza (alles is wel nieuw), en eenmaal dit een beetje op gang was heb ik besloten om zelf een webshop op te richten. Ik probeer ook zo goedkoop mogelijke prijzen aan te bieden, maar heb ondertussen naar een aantal topics gekeken en vroeg me af of dit afschrikt?
Ik zou dan ook willen vragen wat jullie ervan vinden. Is deze duidelijk, gebruiksvriendelijk enzovoort. Kortom alle commentaar is welkom zodat ik hem optimaal kan verbeteren.
Ook suggesties voor bepaalde producten in het assortiment te brengen zijn uiteraard welkom!
Onze collectie gaat van uil kettingen tot swarovski juwelen, allemaal met zo laag mogelijke verzending naar België en Nederland, en zelfs volledig gratis vanaf bestellingen van €30!
Hier kunnen jullie de site terugvinden: http://www.deepdevotion.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Alvast bedankt!
groetjes
Natasja
Re: mening gevraagd over mijn nieuwe website!
duidelijke site, ik vind wel het laden wat lang duren en je grote kader op de homepage (met de 10% korting bij uitnodigen vriend en vanaf 30 euro geen verzendkosten) erg aanwezig en irritant. Deze informatie kan volgens mij ook in een kleiner kader aan de zijkant.
Succes met de verkoop.
Groetjes,
Claudy
Succes met de verkoop.
Groetjes,
Claudy
Carpe Diem, haal er uit wat er in zit!
Zou iemand nog de trage snelheid kunnen bevestigen? Ik had dit al aan meerdere personen gevraagd en bij iedereen liep alles vlot.
Over die blok: ik vond het redelijk belangrijk dat mensen wisten hoe ze alles goedkoper konden krijgen, en alle kortingen kunnen verkrijgen.
Zou het beter zijn moest de 2de foto (met de 3 producten) eerst komen?
Alvast bedankt voor de raad!
groetjes
Natasja
Over die blok: ik vond het redelijk belangrijk dat mensen wisten hoe ze alles goedkoper konden krijgen, en alle kortingen kunnen verkrijgen.
Zou het beter zijn moest de 2de foto (met de 3 producten) eerst komen?
Alvast bedankt voor de raad!
groetjes
Natasja
Ik merk geen traagheid. Tijdens de snelheid controleren merkte ik wel dat je bovenaan 'n menu heb en ook links, beiden zelfde links maar andere volgorde. Ik zou als ik jou was 1 van de 2 menu's weghalen, dat het er niet dubbel hoeft te zijn.
Dit is inderdaad op een andere volgorde, omdat dit automatisch er wordt opgezet, idd niet zo consequent.
Ik heb eens geprobeerd om op het zwarte niets te zetten maar dit is dan weer zo leeg, daarom zou ik voorwaarden en contact en home op de zwarte balk plaatsen aangezien dit toch ook wel belangrijke elementen zijn. De productcategorieën heb ik dan links laten staan (kwestie van mogelijkheid tot uitbreiden)
Vind je dit nu beter?
Alvast bedankt voor de info!
groetjes
Natasja
Ik heb eens geprobeerd om op het zwarte niets te zetten maar dit is dan weer zo leeg, daarom zou ik voorwaarden en contact en home op de zwarte balk plaatsen aangezien dit toch ook wel belangrijke elementen zijn. De productcategorieën heb ik dan links laten staan (kwestie van mogelijkheid tot uitbreiden)
Vind je dit nu beter?
Alvast bedankt voor de info!
groetjes
Natasja
leuke website hoor!
heb zelf ook geen vertragingen met het laden van foto's ofzo.
succes ermee!
heb zelf ook geen vertragingen met het laden van foto's ofzo.
succes ermee!
Ja, ik denk dat de navigatie zo beter is. Ik heb wel 1 tip: via bovenste menu zie ik alleen algemene voorwaarden die voornamelijk bedoeld zijn om jou te beschermen. Verkoopsvoorwaarden is lange lijst, ik persoonlijk zou dat tijdens eerste bezoek niet meteen allemaal gaan lezen. Ik heb nu nog geen idee hoeveel de verzendkosten zijn, hoe te betalen, tot wanneer ik mag terugsturen, wat er gedaan kan worden als iets stuk is, etc. De info voor de klant om te overtuigen dat ze bij jou moet kopen lijkt me belangrijker dan info over copyright en aansprakelijkheid vanaf jouw kant.
Ik zie nu dat je bij startpagina wel verzendkosten heb vermeld, maar als ik bij de tekst op 'meer' klik krijg ik niet meer te zien.
Dit zijn de enige tips die ik zo snel kan geven. Ik lees wegens tijdgebrek niet altijd mee bij topics onder 'show je eigen website' dus reken er niet op dat ik uitgebreid feedback zal geven zodra het is gewijzigd.
Ik zie nu dat je bij startpagina wel verzendkosten heb vermeld, maar als ik bij de tekst op 'meer' klik krijg ik niet meer te zien.
Dit zijn de enige tips die ik zo snel kan geven. Ik lees wegens tijdgebrek niet altijd mee bij topics onder 'show je eigen website' dus reken er niet op dat ik uitgebreid feedback zal geven zodra het is gewijzigd.
-
- Bead Producer
- Contacteer:
Je begint hier meteen over kortingen en zo, maar ik denk dat je eerst moet zorgen dat mensen naar je producten kijken.
Daarna kijken ze pas wat iets kost, maar de aandacht moet gaan naar de producten zelf, dus ik zou dat hele blok bovenaan er af laten, laadt inderdaad heel langzaam bij mij...
Daarna kijken ze pas wat iets kost, maar de aandacht moet gaan naar de producten zelf, dus ik zou dat hele blok bovenaan er af laten, laadt inderdaad heel langzaam bij mij...
Irene van der Maas
Ik heb de eerste foto van dat blok aangepast naar een sfeerbeeld. Die blok gaat nu eenmaal niet makkelijk weg en het is wel handig om nieuwe items daarin aan te kondigen zoals ik gedaan heb.
bedankt !
bedankt !