Mooie nieuwe site?

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
knoest
Bead Reader
Contacteer:
Mooie nieuwe site?

Bericht door knoest » vr 21 jan 2011 18:13

Hey mensen,
Heb een webshop, maar ik kan nog wel wat tips voor verbetering gebruiken, kunnen jullie er even met een kritisch oog naar kijken?
Alvast bedankt.

http://www.knoest.com
www.knoest.com For the love of nature!

Eostre
Bead Producer

Re: Mooie nieuwe site?

Bericht door Eostre » za 22 jan 2011 10:14

Wat een leuke site. Ik vind met name je logo erg leuk gemaakt en past goed bij je visie wat je wilt met je site. Erg leuk ook de uitleg van de verschillende uitwerkingen van hout.
Het enig wat ik kan bedenken is, wil je een totaal Nederlands - Engelse site? Je hebt met name je artikelen 2-talig. Maar de uitleg van bijvoorbeeld je sjaals (produkt info) heb je alleen in het Nederlands. Je zou ervoor kunnen kiezen om een Nederlandse én Engels talige site te maken. Boven in kan men kiezen via taalknop welke taal men wil. (Is wel weer meer werk natuurlijk.)
Maar ik vind het een mooie evenwichtige, rustige site waarin je makkelijk kan door klikken naar de volgende pagina's.

knoest
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door knoest » zo 23 jan 2011 15:37

Te gek, bedankt voor je reactie, inderdaad was ik aan het twijfelen of ik hem nou helemaal in het nederlands zou maken of toch ook engels, ik denk dat het inderdaad eenvoudiger wordt als ik alles in het nederlands doe, daar ligt toch mijn doelgroep. Erg bedankt voor je commentaar!

Talitha
Bead Designer

Bericht door Talitha » di 01 feb 2011 08:55

Ja, ik vind het een mooie site. Vooral omdat het anders is dan de meeste sieraden sites en dat is meteen duidelijk te zien aan de homepage, naam en banner.
Nog even iets anders. Mijn zoontje moest een poosje geleden van thuis een leeg sappak meenemen naar school en ik vroeg me af wat ze daar op school mee moesten. Hij kwam toen met een portemonneetje thuis en ik was zo onder de indruk. Echt hardstikke mooi en stevig. (al was ie natuurlijk niet supernetjes zoals jij ze verkoopt maar wat een gaaf idee>)
Geef elke dag de kans
de mooiste van je leven
te worden.

knoest
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door knoest » di 01 feb 2011 18:23

Hoi Talitha,
Bedankt voor je reactie, ben er erg blij mee. De portemonnees vind ik zelf ook zo leuk. Wat vond je trouwens van de prijs kwaliteit verhouding van de kettingen. Vind je ze goed of misschien te duur? Dat is moeilijk voor mij in te schatten.

Voor iedereen trouwens; kunnen jullie beantwoorden waarom jullie eventueel wel of niet iets zouden bestellen op de site? Is er iets onduidelijk, of loopt iets niet lekker? Kan nog wel wat tips gebruiken. Bedankt alvast.
http://www.knoest.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Gesloten