Ik sta natuurlijk open voor tips, want hij is nog in de opstartfase. Ik zou wel graag meer pagina's hebben, zodat ik de sieraden kon onderverdelen, maar dat zou een te kostbare grap worden.

Frida schreef:Wow,ziet er supermooi uit!![]()
![]()
[Hoe werkt dat dan,betaal je per pagina ofzoiets?,omdat je zegt dat meer paginaas duur is..
Er zijn toch ontzettend veel sieraden-sites,met shops..en het zal toch niet dat die allemaal veel geld ervoor betalen..voor elk hoofdstukje op hun site?![]()
Of bedoel ik nu van die sites bomvol ongewenste reclame..hmm..weet het effe niet..]
Ik snap wat je bedoelt met vrij smal. Het is me nu ook gelukt om hem breder te maken (alleen heb ik nu ook ineens 4 damesMieke schreef:Erg mooi! Springt er ook uit, je zult niet snel vergeten worden.
Twee vragen: de site is erg smal? Is dat bewust? Je kunt tegenwoordig een site vrij gemakkelijk iets breder bouwen.
Ik zie ook geen prijzen staat? Bedoel je dit als portfolio of echt om te verkopen?
Ik vind hem erg mooi zo, net iets breder.Estrid schreef:Ik snap wat je bedoelt met vrij smal. Het is me nu ook gelukt om hem breder te maken (alleen heb ik nu ook ineens 4 damesMieke schreef:Erg mooi! Springt er ook uit, je zult niet snel vergeten worden.
Twee vragen: de site is erg smal? Is dat bewust? Je kunt tegenwoordig een site vrij gemakkelijk iets breder bouwen.
Ik zie ook geen prijzen staat? Bedoel je dit als portfolio of echt om te verkopen?)
Het is bedoeld voor beiden, zowel portfolio en verkoop.
Dat was een opdracht voor een vriendin; haar zoontje wilde zo graag een stoere armband, nou dat is het, hij was helemaal blijTalitha schreef:Je mag zeker trots zijn. Ik vind de kleuren en de lay-out origineel en stijlvol.
Ik zit hier met mijn laptop op de bank en mijn man keek over mijn schouder mee en vond die jongensarmband met die moertjes zo leuk en stoer...en ik trouwens ook.