Wie kan mij helpen met bruidssieraden?

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
samarinde
Bead Anonymous
Wie kan mij helpen met bruidssieraden?

Bericht door samarinde » di 09 nov 2010 21:53

Goedenavond,

Ik weet niet zeker of ik dit op de juiste plek plaats, maar goed.. ik stel de vraag toch maar.

Tijdens de eerste keer passen van mijn bruidsjurk, bleek dat er nog iets miste. En dat waren sieraden. Welliswaar subtiel, maar toch is het dan net datgene wat het plaatje compleet maakt.
Ik droeg een ketting van de bruidsmodezaak, maar enkele details waren niet naar mijn wens. Het was een parelketting met daartussen andere steentjes. De vorm liep in een punt naar beneden op mijn borstbeen, waar de ketting samenkwam door een steentje waaraan weer een druppelvormig glimmertje ging.
Precies wat ik zoek qua vorm, omdat ik een jurk draag met een hartvormige halslijn. Maar er zaten ook wat glimmertjes tussen de parels, wat ik weer teveel bling bling vond.

Dus nu zoek ik stad en land af naar een creatieveling die dit voor mij kan maken. Ook zijn bijpassende oorstekers een wens. Heeft een van jullie een tip?
Ik woon in het oosten des lands, maar ben best bereid een stukje te rijden. Als ik maar vind wat ik zoek.
Alvast bedankt en wie weet gaat het me zo toch lukken.

Groetjes Samarinde

DZG
Bead Designer
Contacteer:

Re: Wie kan mij helpen met bruidssieraden?

Bericht door DZG » di 09 nov 2010 22:30

Volgens mij moeten hier genoeg creatievelingen zitten die dit graag voor je zouden willen doen. Zelf ben ik nog niet thuis in bruidssieraden, en is mijn collectie wit/transparant niet echt van super kwaliteit om het je aan te bieden, anders had ik het met liefde gedaan.

Wat je ook even kan doen, is eens kijken bij de afzonderlijke webwinkeltjes van verschillende sieradenmaaksters. Misschien loop je zo een geweldige set tegen het lijf.

Alvast van harte gefeliciteerd met je aankomende bruiloft. Zoveel moois om naar uit te kijken. Geniet ervan!

Groetjes Bianca

samarinde
Bead Anonymous

Bericht door samarinde » zo 21 nov 2010 16:24

Dag Bianca,

Bedankt voor je antwoord. Ik heb meerdere reacties ontvangen (volgens mij is dat via pb (ben een beetje forum-noob) maar wilde vandaag naar de sieradenbeurs en heb nog nergens op gereageerd. Het is me enorm tegengevallen, aangezien er maar een stuk of 4 kraampjes waren. Helaas geen mensen die bruidssieraden maakten. Wel kon ik er de materialen kopen, maar ja, ik vind dat het een vak apart is. Denk niet dat ik het zelf zo mooi kan.
Ik ga nog even speuren. Blij dat deze site bestaat in ieder geval!

Groetjes Samarinde

samarinde
Bead Anonymous

Bericht door samarinde » di 30 nov 2010 23:02

Beste forummers,

inmiddels heb ik gereageerd op een van de reacties op mijn berichtje. Ik heb het vertrouwen dat het helemaal goed gaat komen. Toch wil ik jullie bedanken voor de moeite en wens jullie veel succes met alle creaties die nog komen gaan.
Natuurlijk zal ik de sieraden even showen als ze af zijn en ik ze op mijn dag ga dragen (duurt nog wel even hoor).
Nogmaals bedankt!

Groetjes Samarinde

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Bericht door sanegdokter » wo 01 dec 2010 07:42

Prima, ik doe er een slotje op!
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gesloten