kraalsieraden

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
phielix
Bead Anonymous
kraalsieraden

Bericht door phielix » vr 12 nov 2010 14:23

Hoi,
Kijk eens voor de grap op http://www.kraalsieraden.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Zie je een dwarsdoorsnede van de sieraden van kralen die ik zelf ontworpen en gemaakt heb.
Groetjes Marthe

nienkesieraden
Bead Fanatic
Contacteer:

Re: kraalsieraden

Bericht door nienkesieraden » vr 12 nov 2010 18:07

hoi hoi, welkom, leuke site is het. En mooie dingen maak je zeg. Maar je ontwerpt tocch geen kralen= Of hoe doe je dat:=
Kan je mssn wat meer over jezelf vertellen enzo.

phielix
Bead Anonymous

Bericht door phielix » zo 14 nov 2010 13:17

Je hebt helemaal gelijk.
Ik ontwerp geen kralen maar doe van alles MET kralen.
Eea begon eigenlijk toen mijn dochter ziek was en in het Sophia kinderziekenhuis lag (oncologie).
Om de tijd te doden zijn we toen kralen gaan rijgen tot sieraden. De zusters/verplegend personeel vonden dit prachtig.
Na die ziekte heb ik besloten om verder te gaan met sieraden maken en heb ik een 1 mans zaakje opgericht; 'kraalsieraden '.
Op de intro van de website http://www.kraalsieraden.nl" onclick="window.open(this.href);return false; heb je kunnen lezen wat en hoe ik verder gegaan ben.
hoop dat dit eea verduidelijkt.
Groetjes, Marthe

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 14 nov 2010 18:42

welkom op het forum. We dachten dat je de kralen zelf gemaakt had omdat het onder 'show je eigen handgemaakte kralen' staat. ;) Ik zal het anders verplaatsen naar 'show je eigen website'.

Wat jammer om te lezen over je dochter, hoop dat alles tegenwoordig weer goed gaat? Ik zeg iig weleens 'a bead a day keeps the misery away'. ;)

phielix
Bead Anonymous

Bericht door phielix » di 16 nov 2010 11:01

Dank voor je advies :)
Verplaatsen is een prima idee.
Groetjes, Marthe

Gesloten