Website www.juweliek.nl

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
juweliek
Bead Anonymous
Contacteer:
Website www.juweliek.nl

Bericht door juweliek » zo 07 nov 2010 19:29

Dames,

Zouden jullie willen kijken naar mijn ketting/armbanden webshop en zeggen wat jullie ervan vinden? De website kun je vinden op http://www.juweliek.nl.

Alvast bedankt!

Groetjes Lieke

nienkesieraden
Bead Fanatic
Contacteer:

Re: Website www.juweliek.nl

Bericht door nienkesieraden » zo 07 nov 2010 19:34

Hoi, welkom op dit forum. Ik denk dat het de bedoeling is je eerst voor te stellen zonder dat je gelijk je website promoot, dan lijkt het meer of je reclame maakt...

Irene van der Maas
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Irene van der Maas » zo 07 nov 2010 19:37

Je site ziet er netjes uit, alleen vind ik het beginverhaaltje een beetje storend.

Je schrijft bijvoorbeeld: "nu wil ik ze delen'. Wil je je sieraden delen? Ik snap wel wat je bedoelt, maar je zin klopt niet helemaal...
Verder : " verzoek indienen voor een sieraad ontworpen speciaal voor u", hier geldt eigenlijk hetzelfde voor.

En verder zou ik 'herstellen" vervangen door 'reparatie", dan weet iedereen meteen wat je bedoelt....
Irene van der Maas

juweliek
Bead Anonymous
Contacteer:

Bericht door juweliek » zo 07 nov 2010 19:38

Owh okay dat was niet de bedoeling hoor, ik ga even kijken waar ik me kan voorstellen :D

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 07 nov 2010 19:47

nienkesieraden schreef:Hoi, welkom op dit forum. Ik denk dat het de bedoeling is je eerst voor te stellen zonder dat je gelijk je website promoot, dan lijkt het meer of je reclame maakt...
Er staat nergens op het forum dat je actief moet zijn om een topic te mogen starten onder 'show je eigen website'. Alleen voor het vermelden van je webshop onder 'waar kan ik kopen' moet je actief meedoen met het forum. Zoals ik zo pas nog tegen je zei, voorstellen is niet verplicht!

Dus welkom 'juweliek', wie weet krijg je binnenkort nuttige tips over je website van andere forummers!

DZG
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door DZG » zo 07 nov 2010 20:33

Ziet er netjes uit. En zelfde opmerkingen als Irene al schreef. Hier en daar leest je tekst niet helemaal lekker door.

Groetjes Bianca

Algante
Moderator

Bericht door Algante » zo 07 nov 2010 21:05

Hoi, Lieke,

Heerlijk rustige en snelle website, schattig de little birdies. Ik heb je in een PB'tje enkele opmerkingen gestuurd.

Heel veel plezier met maken en heel veel succes bij de verkoop toegewenst!
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Nightvamp
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Nightvamp » vr 12 nov 2010 11:45

Leuke sieraden maak je!

Gesloten