Website www.juweliek.nl
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Dames,
Zouden jullie willen kijken naar mijn ketting/armbanden webshop en zeggen wat jullie ervan vinden? De website kun je vinden op http://www.juweliek.nl.
Alvast bedankt!
Groetjes Lieke
Zouden jullie willen kijken naar mijn ketting/armbanden webshop en zeggen wat jullie ervan vinden? De website kun je vinden op http://www.juweliek.nl.
Alvast bedankt!
Groetjes Lieke
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Re: Website www.juweliek.nl
Hoi, welkom op dit forum. Ik denk dat het de bedoeling is je eerst voor te stellen zonder dat je gelijk je website promoot, dan lijkt het meer of je reclame maakt...
-
Irene van der Maas
- Bead Producer
- Contacteer:
Je site ziet er netjes uit, alleen vind ik het beginverhaaltje een beetje storend.
Je schrijft bijvoorbeeld: "nu wil ik ze delen'. Wil je je sieraden delen? Ik snap wel wat je bedoelt, maar je zin klopt niet helemaal...
Verder : " verzoek indienen voor een sieraad ontworpen speciaal voor u", hier geldt eigenlijk hetzelfde voor.
En verder zou ik 'herstellen" vervangen door 'reparatie", dan weet iedereen meteen wat je bedoelt....
Je schrijft bijvoorbeeld: "nu wil ik ze delen'. Wil je je sieraden delen? Ik snap wel wat je bedoelt, maar je zin klopt niet helemaal...
Verder : " verzoek indienen voor een sieraad ontworpen speciaal voor u", hier geldt eigenlijk hetzelfde voor.
En verder zou ik 'herstellen" vervangen door 'reparatie", dan weet iedereen meteen wat je bedoelt....
Irene van der Maas
Owh okay dat was niet de bedoeling hoor, ik ga even kijken waar ik me kan voorstellen 
Er staat nergens op het forum dat je actief moet zijn om een topic te mogen starten onder 'show je eigen website'. Alleen voor het vermelden van je webshop onder 'waar kan ik kopen' moet je actief meedoen met het forum. Zoals ik zo pas nog tegen je zei, voorstellen is niet verplicht!nienkesieraden schreef:Hoi, welkom op dit forum. Ik denk dat het de bedoeling is je eerst voor te stellen zonder dat je gelijk je website promoot, dan lijkt het meer of je reclame maakt...
Dus welkom 'juweliek', wie weet krijg je binnenkort nuttige tips over je website van andere forummers!
Ziet er netjes uit. En zelfde opmerkingen als Irene al schreef. Hier en daar leest je tekst niet helemaal lekker door.
Groetjes Bianca
Groetjes Bianca
Hoi, Lieke,
Heerlijk rustige en snelle website, schattig de little birdies. Ik heb je in een PB'tje enkele opmerkingen gestuurd.
Heel veel plezier met maken en heel veel succes bij de verkoop toegewenst!
Heerlijk rustige en snelle website, schattig de little birdies. Ik heb je in een PB'tje enkele opmerkingen gestuurd.
Heel veel plezier met maken en heel veel succes bij de verkoop toegewenst!
Liefs en groetjes, Algante 
Leuke sieraden maak je!