weggehaald
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Hipvoorminder
- Bead Anonymous
- Contacteer:
Hierbij wil ik graag mede delen dat ik de website heb weggehaald, als jullie het zien als spam vind ik dat heel vervelend en zal ik verder niet vragen om feedback en jullie er verder niet mee lastig vallen
vriendelijke groetjes
vriendelijke groetjes
Laatst gewijzigd door Hipvoorminder op di 26 okt 2010 10:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Hipvoorminder | Sieraden vanaf €4,99
Is het wel iets voor ons???
Wij maken het zelf.
Wij maken het zelf.
De site ziet er goed uit. Misschien kun je er nog wat setjes op zetten. Ik vind het zelfs altijd leuk als dingen bij elkaar passen. Heel veel succes met de verkoop. 

- Hipvoorminder
- Bead Anonymous
- Contacteer:
Ben ook nog bezig, komen nog vele producten op. Wij zijn nog vrij nieuw en dus is het assortiment nog niet bijster groot. Bedankt voor het compliment
Wat ik vrij lastig vond, is dat je (als je een sieraad hebt bekeken) bij terugkomst op de webshop, alle sieraden van plek veranderd zijn. Dan moet je echt zoeken als je nog het sieraad wil bekijken, wat je net al had gezien.
Groetjes en kraalplezier van Mieke
wat moet ik er mee?????????? stik in de sieraden moet je ze van mij kopen??????????? kan hoor!!!!!!!!!!! nog 3 grote curver boxen vol dus deze reklame is hier echt overbodig en niet alleen ik heb genoeg sieraden iedeen hier dus !!!!!! waarom deze reklame ?????????????? oh ik snap het al kunnen wij de sieraden slopen voor de kralen is dit de bedoeling ???? ik wordt zo moe he van zulke reklame !
nou inderdaad dat gespam ![:P LOL [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]](./images/smilies/tongue3.gif)
![:P LOL [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]](./images/smilies/tongue3.gif)
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."
- Hipvoorminder
- Bead Anonymous
- Contacteer:
Beste ik wil niet spammen, juist niet wil graag weten wat jullie van de site en omschrijving vinden daardoor worden wij weer beter, het klopt inderdaad als je op webshop klikt dat hetl rouleert dat zijn onze nieuwste producten, beneden aan de pagina heb je categorien
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Welkom op dit leuke forum!

Dat komt waarschijnlijk door de manier waarop je je voorstelt. Mensen vinden het leuk om te lezen over de mensen die staan achter een webwinkeltje en niet een statische reclametekst gekopieerd van de winkel of teksten wat je sieraden kosten. Velen van de forummers hebben immers een eigen webwinkel en merken dit dus aan als gespam.Hipvoorminder schreef:Beste ik wil niet spammen, juist niet wil graag weten wat jullie van de site en omschrijving vinden daardoor worden wij weer beter, het klopt inderdaad als je op webshop klikt dat hetl rouleert dat zijn onze nieuwste producten, beneden aan de pagina heb je categorien

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
ik vond het over komen als een spam wat hier vaak voor komt zoals schoenen e,d en hier erger ik me mateloos over omdat deze forum daar niet voor bedoeld is maar gewoon een gezellig forum is en ook zo moet blijven
- Frutsel
- Bead Producer
- Contacteer:
Je geeft wel wat info waar ik vraagtekens bij heb.
TNT is niet de goedkoopste. Als je maar 1,95 per bestelling vraagt maakt het voor de klant niet uit, maar een DHL pakketje kost 5,00 en een TNT pakketje 6,75. DHL doet er wel wat langer over.
Voor 16.00 betaald, de volgende dag in huis.... EEW!
Als ik jou betaal om 10 uur 's morgens en niet dezelfde bank heb als jij, heb jij mijn geld morgen pas, dus gaat mijn pakje morgen pas weg.
Met Ideal denk ik dat het wel zo werkt, weet het niet zeker.
Hier komt de brievenbusman vaak al om twee uur de bus lichten. Wat ik dan om 4 uur post, blijft liggen tot morgen. Ook afgegeven op het postkantoor mist het vaak nog de bestelbus. (zien we de achterlichtjes.)
Een bubbelenvelop garandeert geen veilige aankomst.
Jij neemt de Ideal kosten voor je rekening, dat is omdat jij ons in de gelegenheid wil stellen snel te betalen, daar heb je zelf baat bij. Degene die niet met Ideal betaalt heeft er geen baat bij.
Dit klinkt zoals de Duitser op Ebay. Ebay übernehme ich.
Met andere woorden, de verkoper betaalt de Ebay kosten. Ik heb nog nooit een koper Ebay kosten zien betalen.
Spreek ik alleen voor mezelf: Als ik iets wil kopen wil ik basic iets kopen, zonder toeters en bellen.
Ik betaal graag voor wat ik koop, en wat ik niet gebruik, daar wil ik niet voor betalen (zo ook het zwemparadijs van C*nter P*rcs).
Ik bedoel het allemaal minder hard dan het hier staat, maar je vraagt om feedback. Geschreven woorden van vreemden kunnen te hard overkomen, en ik heb geprobeerd dit kort te houden. Lukt nog maar matig. Over sieraden heb ik geen mening. Anderen hebben al gezegd dat we zelf dingen kunnen maken, en ook ik heb bakken vol.
TNT is niet de goedkoopste. Als je maar 1,95 per bestelling vraagt maakt het voor de klant niet uit, maar een DHL pakketje kost 5,00 en een TNT pakketje 6,75. DHL doet er wel wat langer over.
Voor 16.00 betaald, de volgende dag in huis.... EEW!
Als ik jou betaal om 10 uur 's morgens en niet dezelfde bank heb als jij, heb jij mijn geld morgen pas, dus gaat mijn pakje morgen pas weg.
Met Ideal denk ik dat het wel zo werkt, weet het niet zeker.
Hier komt de brievenbusman vaak al om twee uur de bus lichten. Wat ik dan om 4 uur post, blijft liggen tot morgen. Ook afgegeven op het postkantoor mist het vaak nog de bestelbus. (zien we de achterlichtjes.)
Een bubbelenvelop garandeert geen veilige aankomst.
Jij neemt de Ideal kosten voor je rekening, dat is omdat jij ons in de gelegenheid wil stellen snel te betalen, daar heb je zelf baat bij. Degene die niet met Ideal betaalt heeft er geen baat bij.
Dit klinkt zoals de Duitser op Ebay. Ebay übernehme ich.
Met andere woorden, de verkoper betaalt de Ebay kosten. Ik heb nog nooit een koper Ebay kosten zien betalen.
Spreek ik alleen voor mezelf: Als ik iets wil kopen wil ik basic iets kopen, zonder toeters en bellen.
Ik betaal graag voor wat ik koop, en wat ik niet gebruik, daar wil ik niet voor betalen (zo ook het zwemparadijs van C*nter P*rcs).
Ik bedoel het allemaal minder hard dan het hier staat, maar je vraagt om feedback. Geschreven woorden van vreemden kunnen te hard overkomen, en ik heb geprobeerd dit kort te houden. Lukt nog maar matig. Over sieraden heb ik geen mening. Anderen hebben al gezegd dat we zelf dingen kunnen maken, en ook ik heb bakken vol.
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.
- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Het is niet alleen de tekst, maar vooral ook de titel van dit bericht dat aangeeft dat het om reclame gaat. Wil je feedback dan zeg je: Mijn website ... of alleen de naam van je site. Ik vind dit erg opdringerig.
En net wat Beertje zegt, het gebeurt zoveel vaker dat mensen zich op dit forum aanmelden om er zelf beter van te worden. Jammer hoor, het gaat toch om de gezamenlijke interesse en de gezelligheid.
En net wat Beertje zegt, het gebeurt zoveel vaker dat mensen zich op dit forum aanmelden om er zelf beter van te worden. Jammer hoor, het gaat toch om de gezamenlijke interesse en de gezelligheid.
Groetjes, Marjan
Ach dames... niet druk om maken.
Dit soort reclameberichten gewoon negeren en lekker forummen over onze gezamenlijke hobby, nl. het maken van sieraden
Dit soort reclameberichten gewoon negeren en lekker forummen over onze gezamenlijke hobby, nl. het maken van sieraden

- Hipvoorminder
- Bead Anonymous
- Contacteer:
Re: weggehaald
Ik heb de website weggehaald, feedback kan ik alleen van leren maar om telkens afgebrand te worden voor spam daar leer ik niks van helaas maar voor de mensen die feedback gaven,
hartelijk dank
hartelijk dank
Re: weggehaald
Jouw doel was feedback voor de site zeg je... ik denk meer dat je naamsbekendheid voor je site wilde. Is op zich niets mis mee hoor, maar wees dan eerlijk gewoon...
Sieraden op jouw site zijn vast niet allemaal zelfgemaakt en daar gaat nu net dit forum over.
We worden de laatste tijd meermaals geconfronteerd met zulke berichten en vinden dat niet leuk. Heel duidelijk toch...
Persoonlijk vond ik t als je zelf een webwinkeltje hebt met je eigen gemaakte dingetjes dan word je dus weggeconcurreerd door sites als de jouwe .... vind ik (persoonlijke mening) ook niet zo leuk dus
Sieraden op jouw site zijn vast niet allemaal zelfgemaakt en daar gaat nu net dit forum over.
We worden de laatste tijd meermaals geconfronteerd met zulke berichten en vinden dat niet leuk. Heel duidelijk toch...
Persoonlijk vond ik t als je zelf een webwinkeltje hebt met je eigen gemaakte dingetjes dan word je dus weggeconcurreerd door sites als de jouwe .... vind ik (persoonlijke mening) ook niet zo leuk dus
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."