Hey hey.
Ik had een leuk idee. Ik kijk graag nar de webshop van de andere forumleden. het is altijd leuk om te zien wat anderen allemaal doen en maken. Nu had ik het idee om hier een soort lijst op te stellen met alle sites van iedereen. Dus ik noteer mijn forumnaam met daarachter de link naar mijn website. De volgende persoon die een reactie plaatst, kopiert dan mijn gegevens en plaats de hare (of zijne erbij) de 3e persoon kopiert weer en plaatst weer de hare. Etc.
Zo krijgen we een steeds langere lijst van alle webshops van iedereen op dit forum.
groetjes Nienke
Lijst van al onze webshops :D
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Re: Lijst van al onze webshops :D
nienkesieraden: http://www.nienkesieraden.nl
http://goldysieraden.biedmeer.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
tis makkelijker als je dan mijn regel kopieert en dan plakt in jouw bericht en er dan jouw forumnaam onderzet met daarnaast de webshop.
Als je naar ledenlijst gaat en 2x op websites klik zie je de ledenlijst gesorteerd op website, zeg maar degenen met website als eerste: memberlist.php?mode=&sk=f&sd=d#memberlist" onclick="window.open(this.href);return false; . Vanaf daar kun je dus verder surfen naar ieders website.