nieuwe webwinkel 16/7
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
ik heb 3 dagen lang op mijn webwinkel gewerkt om alles mooi temaken nu eindelijk klaar kijk eens zou ik leuk vinden
http://goldysieraden.biedmeer.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://goldysieraden.biedmeer.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- ladylisa1991
- Bead Dreamer
Re: nieuwe webwinkel 16/7
hey,
Ik heb deze webwinkel site al een keer voorbij zien komen(niet jouw winkel maar de algemene site).
Ik was benieuwd naar hoe het zit met de kortingsbonnen die je kan aanmaken via de webwinkel.
Je hebt ze aangemaakt, maar hoe kan de klant ze krijgen/bestellen?
Groetjes!
p.s. jou site is leuk!
Ik heb deze webwinkel site al een keer voorbij zien komen(niet jouw winkel maar de algemene site).
Ik was benieuwd naar hoe het zit met de kortingsbonnen die je kan aanmaken via de webwinkel.
Je hebt ze aangemaakt, maar hoe kan de klant ze krijgen/bestellen?
Groetjes!
p.s. jou site is leuk!
"Live your dreams, like no other"
daar moet ik ook nog achter komen zover ben ik nog niet
- estherwijma
- Bead Monster
Leuke site!
Suc6 met verkopen, zal vast wel lukken: je hebt én mooie sieraden én je bent niet duur!
Suc6 met verkopen, zal vast wel lukken: je hebt én mooie sieraden én je bent niet duur!
When life gives you cold feet, put on some socks
mij gaat her er om dat ik mijn kralen er uit heb de rest is bijzaak vandaar ik hoef er niks aan teverdienen doe het voor mijn plezier vandaar de lage prijzen maar leuk deze complimenten
Hoi Boudewina,
Leuke site. Leuke sieraden!!
toch enkele tips (sorry)
* Vind het boven in de lijst niet makkelijk leesbaar, blauw met grijze achtergrond en dan zwarte letters er door. (begrijp dat het jouw logo is)
* Bij je tips schrijf je: "Doe de sieraden uit als u ..." ; moet zijn: "Doe de sieraden af als u ..."
Ik ben een pietlut wat spelling betreft.
Groetjes Chanty
Leuke site. Leuke sieraden!!

toch enkele tips (sorry)
* Vind het boven in de lijst niet makkelijk leesbaar, blauw met grijze achtergrond en dan zwarte letters er door. (begrijp dat het jouw logo is)
* Bij je tips schrijf je: "Doe de sieraden uit als u ..." ; moet zijn: "Doe de sieraden af als u ..."
Ik ben een pietlut wat spelling betreft.
Groetjes Chanty
nee bedankt ik heb dyslectie en ziet het daardoor niet altijd wat er staat maar bedankt
leuke site hoor
Ik vind persoonlijk je prijzen erg laag, zeker voor de sieraden waar veel werk in zit
groetjes ikke