23/2/2011 **Allernieuwste webwinkel Lisa-Jewels!**
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- ladylisa1991
- Bead Dreamer
**Allernieuwste webwinkel Lisa-Jewels!**
Link: http://www.lisa-jewels.biedmeer.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden (A).
Groetjes!
p.s. ik weet dat ik in korte tijd verschillende site's heb laten zien, maar tot nu toe waren ze toch nog niet helemaal aan mijn wensen (net zoals de naam).
Alle reacties voor 23/2/2011 zijn op andere website's/-winkels
Link: http://www.lisa-jewels.biedmeer.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden (A).
Groetjes!
p.s. ik weet dat ik in korte tijd verschillende site's heb laten zien, maar tot nu toe waren ze toch nog niet helemaal aan mijn wensen (net zoals de naam).
Alle reacties voor 23/2/2011 zijn op andere website's/-winkels
Laatst gewijzigd door ladylisa1991 op wo 23 feb 2011 11:21, 10 keer totaal gewijzigd.
"Live your dreams, like no other"
Re: Lisa's Design
wat een schatje met die cakejes leuke armband alleen kan ik de prijs moeilijk vinden ja ik zag de prijs sorry een beetje dom
sorry

Laatst gewijzigd door beertje op vr 18 jun 2010 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- ladylisa1991
- Bead Dreamer
Die staan eronder.. als het goed is 

Laatst gewijzigd door ladylisa1991 op wo 23 feb 2011 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
leuk hoor
margaret
margaret
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
je hebt eerste bericht in je gastenboek 

- ladylisa1991
- Bead Dreamer
NIEUWE SITE!!!
Alle bovenstaande reacties zijn over de andere site (gewone site).
Ik heb nu een webshop-site.. dit werkt beter voor wat ik wil
Groetjes!
Alle bovenstaande reacties zijn over de andere site (gewone site).
Ik heb nu een webshop-site.. dit werkt beter voor wat ik wil

Groetjes!
- CharmGirl
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Lekker overzichtelijk en duidelijk allemaal, de shop heeft alleen weinig uitstraling. Beetje saai kleuren en gewoon echt een standaard mijnwebwinkeldesigntje.
Persoonlijk ben ik zowieso niet echt kapot van de gratis versies van dat soort winkelsystemen, omdat je last hebt van reclame enzo, maar goed ik kan me voorstellen dat het erg makkelijk is voor als je niet zo handig bent in het scripten etcetera.
Maar in ieder geval, ik zou je shop voorzien van een leuke header en misschien iets meer kleur
Dat kan al een groot verschil uitmaken!
Persoonlijk ben ik zowieso niet echt kapot van de gratis versies van dat soort winkelsystemen, omdat je last hebt van reclame enzo, maar goed ik kan me voorstellen dat het erg makkelijk is voor als je niet zo handig bent in het scripten etcetera.

(。◕‿‿◕。) ~ Kawaii <3
-
- Bead Starter
Ik vind de kleurtjes juist lekker vrolijk! Van mij zou er een leukere banner boven de shop mogen.
Het kopje "nieuw" zou ik weghalen. Je kunt bij de instellingen ervoor zorgen dat de webwinkel zelf de 4 laatst geplaatste artikelen laat zien.
Zolang je niets verkocht hebt, zou ik dat kopje ook weg halen. Het geeft niet echt vertrouwen aan je eerste klanten als ze zien dat je nog nooit iets verkocht hebt.
Succes verder!
Het kopje "nieuw" zou ik weghalen. Je kunt bij de instellingen ervoor zorgen dat de webwinkel zelf de 4 laatst geplaatste artikelen laat zien.
Zolang je niets verkocht hebt, zou ik dat kopje ook weg halen. Het geeft niet echt vertrouwen aan je eerste klanten als ze zien dat je nog nooit iets verkocht hebt.
Succes verder!
- ladylisa1991
- Bead Dreamer
UPDATE!! 21-7-2010
Nieuwe site! (vanwege meer mogelijkheden
)
http://lisa-design.biedmeer.nl/Webwinke ... agina.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De website is nog niet open, per 1 september aangezien ik nog op vakantie ga enz.
Lekker nog rustig aan doen en door gaan met sieraden, kralen & amigurumi's maken.
Groetjes!

http://lisa-design.biedmeer.nl/Webwinke ... agina.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De website is nog niet open, per 1 september aangezien ik nog op vakantie ga enz.
Lekker nog rustig aan doen en door gaan met sieraden, kralen & amigurumi's maken.
Groetjes!
Re: Lisa-Design
ook een bied meer site leuk het ziet er mooi uit 

- ladylisa1991
- Bead Dreamer
- ladylisa1991
- Bead Dreamer
- ladylisa1991
- Bead Dreamer
Re: Lisa-Design *UPDATE*
Schopje omhoog (alweer) vanwege update!
What's new?
- Logo
- Naam (behalve de URL van de site)
- Lay-out
- Assortiment (!)
Alle feedback/reacties zijn (altijd) welkom!!
Groetjes!
What's new?
- Logo
- Naam (behalve de URL van de site)
- Lay-out
- Assortiment (!)
Alle feedback/reacties zijn (altijd) welkom!!
Groetjes!
Re: Lisa-Design *UPDATE*
Je prijzen! Je bent echt véél te goedkoop.
Wat je maakt, ziet er goed uit. Dat mag wel wat meer kosten, hoor.

Wat je maakt, ziet er goed uit. Dat mag wel wat meer kosten, hoor.
Groetjes en kraalplezier van Mieke
- ladylisa1991
- Bead Dreamer
Re: Lisa-Design *UPDATE 8/10/2010*
Update:
- Nieuwe categorie
- Nieuwe info op begin pagina
- Nieuwe info op nieuws pagina
Groetjes!
- Nieuwe categorie
- Nieuwe info op begin pagina
- Nieuwe info op nieuws pagina