Beste allemaal,
Als nieuw lid op dit forum zou ik als eerste graag mijn winkeltje met jullie willen delen.
Het winkeltje is nog niet zo lang in de lucht en het is slechts een uitprobeersel. Wel staan er al aardig sieraden op.
Net als waarschijnlijk velen van jullie, maak ik veel sieraden. Vooral voor mijzelf, voor vrienden
en familie. Maar op een gegeven moment heb je zoveel sieraden dat je beter maar kan stoppen
met maken. DE oplossing is het maken voor anderen en toch je kosten eruit halen. In de hoop dat je anderen blij kunt maken met jouw creaties.
Dat is dus waar ik nu mee bezig ben. Graag hoor ik reacties op mijn winkeltje. Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!!
Mijn link is: http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/sieradendoosje
Groetjes Marleen
Sieradendoosje, mijn winkeltje
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Marleen1990
- Bead Reader
- Contacteer:
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Re: Sieradendoosje, mijn winkeltje
Hey, welkom hier. Misschien is het slim je even voor te stellen in het voorsteltopic 
Groetjes.

Groetjes.
-
- Bead Professional
hoi!
Welkom hier! (ik heb me ook niet algemeen voorgesteld hoor, dus het hoeft niet per se...)
je hebt een leuke site met leuke sieraden!
Veel plezier hier op dit forum! Hoop dat je hier veel leuke ideeën op doe.
Welkom hier! (ik heb me ook niet algemeen voorgesteld hoor, dus het hoeft niet per se...)
je hebt een leuke site met leuke sieraden!
Veel plezier hier op dit forum! Hoop dat je hier veel leuke ideeën op doe.
kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven
Haai Welkom hier
en een leuk shoppie hoor
en een leuk shoppie hoor
-
- Bead Starter
Je hebt een mooie winkel hoor! 

welkom leuk dat je erbij komt gezellig