Vagebond Jewels

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
DZG
Bead Designer
Contacteer:
Vagebond Jewels

Bericht door DZG » wo 17 mar 2010 11:51

Hoi,

Ik heb sinds een tijdje mijn eigen webshoppie, met als bedoeling bij iedere verkoop een donatie over te maken naar Stichting Dierenhulp zonder Grenzen

de link van de webwinkel is: http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/vagebondjewels/

Ook ben ik op hyves te vinden:
http://www.vagebondjewels.hyves.nl

Wil je lid worden? Heel graag!!

Groetjes Bianca

christinabeverlo
Bead Starter

Re: Vagebond Jewels

Bericht door christinabeverlo » wo 17 mar 2010 12:33

er leuke site heb je super gedaan

Gr christina :byebye

christinabeverlo
Bead Starter

Bericht door christinabeverlo » wo 17 mar 2010 17:05

nu je dez site hebt ben je ook geregistreerd bij kvk of hoeft dan niet.

gr christina

DZG
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door DZG » do 18 mar 2010 00:29

geen idee eigenlijk of dat moet. Zal vast.. maar ik heb het dus niet.
Ik verdien er ook eigenlijk geen drol mee. Ik mag al blij wezen als ik ooit mijn materiaal terug ga verdienen met de verkopen.
Maar ik vind het gewoon onwijs leuk om te doen, en daarnaast steun ik mijn vrijwilligerswerk er ook mee. Daar gaat het mij vooral om. Niet om er dik geld mee te verdienen.

Groetjes Bianca

christinabeverlo
Bead Starter

Bericht door christinabeverlo » do 18 mar 2010 09:13

hallo vagebond,

ik had ook zo site en heb mij gister er even verder in verdiept en idd moet dus wel bij de kvk ingeschreven staan dus heb mijn site helaas weer verwijderd omdat ik het alleen uit hobby wou doen en wil geen problemen met belastingen enzo dus helaas verwijderd.

gr christina

DZG
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door DZG » do 18 mar 2010 15:15

Ik heb wel eens hier en daar op forums gelezen dat ze bij de gratis webwinkel dit wel in de voorwaarden hebben staan, maar dat daar eigenlijk niet naar gekeken/gevraagd wordt, of je ingeschreven staat bij kvk. Zullen vast nog veeeeel meer webwinkels zijn waarbij dat niet het geval is.

En voor de belastingdienst om de hoek komt kijken, moet je toch al redelijk wat verdienen met je kralenhobby. Je mag een bepaald bedrag per jaar met je hobby terug verdienen, met het oog op materiaalkosten.

Ik doe het ook voor hobby, maar maak me niet zo druk. Mocht er ooit eens iemand over vallen, dan zie ik dat dan wel weer.

Groetjes Bianca

Gesloten